Nyårsfesten (Ulvlek)

Men det kräver ju att vem som siades i natt inte är någon som goda lyan tycker är viktigt att föra vidare att den har siats.
Öh?
Vad menar du? Menar du den som var skyddad inatt?

Jag tänker att om den skyddade och den som ulvarna försökte käka är två olika lär de ha försökt käka den välsignade och i så fall bör goda lyan ha skickat den raden(vem ulvarna försökte käka) till den som var skyddad. Då bör de två i så fall ha hittat varandra. Om den skyddade är samma som den som ulvarna försökte käka tror jag att de kanske skickat siarens val till den som var skyddad av ängeln. Såvida de inte skickat info till samma natten innan vilket jag då inte tror.

Sen bör det vara två sior i omlopp, dels siare1s och dels den extrasian som blev som kompensation. Frågan är ju hur den är utformad i spioninfon tänker jag. @Idahoe @heffaklumpen hur är kompensationssian utformad i spioninfon? är den som jag tänker mig: den som fick kompensationssia valde att sia xxx?
 
Nu är det återigen fokus på fel grejer. Medan de onda kan luta sig tillbaka och rulla tummarna medan ingen god vet varken ut eller in :meh:
Det är det inte alls. Här letas ulvar inte minst genom att fundera på vilka goda som hittat varandra.
Vad vet du om att ingen god vet varken ut eller in?
Jag håller på med ett pussel och har en hel del klart för mig faktiskt.
 
Absolut ingen omöjlig tanke. Summan av kardemumman är att hon troligen inte är siare2 som siat Art som ond, möjligen är hon siare1 som siat q som god. Det som i så fall skaver för mig är att inte ulvarna försökt att käka henne. (eller det kanske de gjorde i natt förresten) Eller så är nån annan siare1.
I denna leken så känns det som som att ingen har koll på något 😂

Jag tror inte att hon siat någon. Hon har bara ett sätt att uttrycka sig. Dessutom så tycker jag att hon såg för osäker ut i inlägget om mig.

Men jag funderar på om ulvarna faktiskt trodde att jag blivit siad som ond igår och de trodde att jag var vargen.

Om den teorin stämmer så borde karamell vara god, hemlig kan vara vad som helst. Det är även möjligt att mada är ulv som försökte rädda mig.
 
Men jag funderar på om ulvarna faktiskt trodde att jag blivit siad som ond igår och de trodde att jag var vargen.

Om den teorin stämmer så borde karamell vara god, hemlig kan vara vad som helst. Det är även möjligt att mada är ulv som försökte rädda mig.
Inte alls omöjligt.
Då tror jag i så fall att resten av lyan är fio, snurrfian, hemlig, hedinn och/eller ceta. Lyan är fan proppfull nu igen.
Förra sidan är iaf helt uppåt väggarna.
Öh ja att du inte har siat Art är väl ganska klarlagt. du är inte överst på listan över ulvar om det är vad du oroar dig för. De jag tycker är ulviga är de som fortfarande vill ha dig till att ha siat Art
 
Det är det inte alls. Här letas ulvar inte minst genom att fundera på vilka goda som hittat varandra.
Vad vet du om att ingen god vet varken ut eller in?
Jag håller på med ett pussel och har en hel del klart för mig faktiskt.
Karamell kanske försöker säga att hon inte siat någon.
 
Men så här
Jag tror att Ceta är ulv, det är väl den jag mest tycker är ulvig just nu.

Ffa baserar jag det på inlägg #628
Även Mada i #640 verkar ha polisonger.

exakt vad skulle K kunnat veta om Artline om hon inte var siare (och god) undrar jag? Ingenting som pekar på Art som ulv i allafall. Nu kan A vara ulv ändå men K hade inte kunnat vetat det som god ifall hon inte var siare.
 
jag vet iallafall vad jag reagerade på det är att hon även efter DL trodde att Art var siad ond av K.
Ja, jag har reagerat på det också, samt att hon verkar "följa" andras teorier en del. Om det är för att hon är ny eller för att hon är ond vet jag inte dock. Jag önskar i alla fall mer egna tankar från hennes sida.
 
Öh?
Vad menar du? Menar du den som var skyddad inatt?

Jag tänker att om den skyddade och den som ulvarna försökte käka är två olika lär de ha försökt käka den välsignade och i så fall bör goda lyan ha skickat den raden(vem ulvarna försökte käka) till den som var skyddad. Då bör de två i så fall ha hittat varandra. Om den skyddade är samma som den som ulvarna försökte käka tror jag att de kanske skickat siarens val till den som var skyddad av ängeln. Såvida de inte skickat info till samma natten innan vilket jag då inte tror.

Sen bör det vara två sior i omlopp, dels siare1s och dels den extrasian som blev som kompensation. Frågan är ju hur den är utformad i spioninfon tänker jag. @Idahoe @heffaklumpen hur är kompensationssian utformad i spioninfon? är den som jag tänker mig: den som fick kompensationssia valde att sia xxx?
Varken vems roll som någon fick veta av misstag, eller kompensations-sian är med i spioninfon :)

Edit: kom på att jag skulle ändra färg…
 
Men så här
Jag tror att Ceta är ulv, det är väl den jag mest tycker är ulvig just nu.

Ffa baserar jag det på inlägg #628
Även Mada i #640 verkar ha polisonger.

exakt vad skulle K kunnat veta om Artline om hon inte var siare (och god) undrar jag? Ingenting som pekar på Art som ulv i allafall. Nu kan A vara ulv ändå men K hade inte kunnat vetat det som god ifall hon inte var siare.
Håller med om att de inläggen är skumma. Finns det fler anledningar till varför Ceta är mer misstänkt än mada?

#640 inlägget av mada i kombination med att jag tror att hon försökte rädd mig igår gör att hon känns mest misstänkt just nu.
 
Nu är det återigen fokus på fel grejer. Medan de onda kan luta sig tillbaka och rulla tummarna medan ingen god vet varken ut eller in :meh:

Jag tycker det borde ha kommit fram lite mer info, men jag ser inget direkt specifikt kan jag påstå.
Ja precis och därför vill jag kolla på de som trodde att hon siat Art tex Ceta efter DL då lenaH så sorgligt gick åt, jag tycker att de är ulvigt

Jag trodde inte ens på det innan DL , jag förstår inte varför Lena var så bergsäker på det. Fast varför spelar det roll att ceta trodde på det efter DL . Lena var ju god, eller vad missar jag?
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 869
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 113
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 332
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 106
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp