Snurrfian
Moderator
Förlåt men vilken c menar du? Cirkus eller Ceta?Också lite farligt om c är god och åker ut idag. Men antingen är c ond eller vanlig bybo. Hur många bybor är det kvar i leken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förlåt men vilken c menar du? Cirkus eller Ceta?Också lite farligt om c är god och åker ut idag. Men antingen är c ond eller vanlig bybo. Hur många bybor är det kvar i leken?
CetaFörlåt men vilken c menar du? Cirkus eller Ceta?
Fast så kan du ju inte tänka. Du kan ju inte bara gå på vad andra skriver.Ja Hedinn är alltid skitskum men då ingen har skrivit något alarmerande om personen i fråga så misstänker jag att H är åt det goda hållet
Det gör jag inte heller. Jag kommer oavsett alltid rösta efter eget huvud oavsett vad någon annan tycker.Fast så kan du ju inte tänka. Du kan ju inte bara gå på vad andra skriver.
Jag kan absolut ändra min röst för det där är inte det minsta osannolikt.Artline röstar på Madalitso
Jag tror att hon kan vara ulv som igår trodde att jag var ledarvargen och rösten på Lena igår var ett sätt att rädda mig.
Men det är väl ingen som helst garanti att någon skulle ha skrivit nåt alarmerande om mig om jag vore ond? Det finns ju massor av deltagare att sia, och speciellt med två siare så finns det ju risk att samma person sias flera gånger. Så det är ingen grund jag ser som lämplig att utesluta någon för, även om jag borde tacka och ta emot i det här fallet.Det gör jag inte heller. Jag kommer oavsett alltid rösta efter eget huvud oavsett vad någon annan tycker.
Fast du tillhör kategorin ”bättre sia först än illa fäkta”Men det är väl ingen som helst garanti att någon skulle ha skrivit nåt alarmerande om mig om jag vore ond? Det finns ju massor av deltagare att sia, och speciellt med två siare så finns det ju risk att samma person sias flera gånger. Så det är ingen grund jag ser som lämplig att utesluta någon för, även om jag borde tacka och ta emot i det här fallet.
Jag reagerade lite på samma sak… fio känns lite svår i och med tidsbrist tidigare, men dagens resonemang om bl.a Sasse tycker jag är väldigt märkligt. Skulle dock inte förvåna mig om det alibiröstas idag, om flera lyamedlemmar är misstänkta av flera deltagare. En av dem skulle ju kunna vara ledarvargen också, lyan kanske inte är helt säker på vem det är? Eller så är nån god…Jag kan absolut ändra min röst för det där är inte det minsta osannolikt.
Jag ser en lya med Mada, fio och Ceta som rätt så troligt. Så kommer Mada och röstar på fio...är det en alibigrej eller är fio god?
eller är fio god?
Så övertygande
Jag reagerade lite på samma sak… fio känns lite svår i och med tidsbrist tidigare, men dagens resonemang om bl.a Sasse tycker jag är väldigt märkligt. Skulle dock inte förvåna mig om det alibiröstas idag, om flera lyamedlemmar är misstänkta av flera deltagare. En av dem skulle ju kunna vara ledarvargen också, lyan kanske inte är helt säker på vem det är? Eller så är nån god…
Jag kan ändra till dig annars om det skulle kännas bättreNu känns ju röstningen väldigt spretig här och det gynnar ju bara lyan.
Jag kan ändra till dig annars om det skulle kännas bättre
Förstår inte heller riktigt varför du vill ha @Sasse som ond.Vet inte vad du vill ha svar på men ja jag har henne mer som ond än god.