Nyårsfesten (Ulvlek)

Artline röstar på Madalitso
Jag tror att hon kan vara ulv som igår trodde att jag var ledarvargen och rösten på Lena igår var ett sätt att rädda mig.
 
Jag är för trött för att orka leka mer idag, så tänker lägga en röst nu, förlåt att jag inte bidragit mer.

Jag funderade på fio redan dag två, men röstade då inte där för att ingen annan verkade ha henne som misstänkt så tänkte att jag såg ulvar där dom inte fanns. Sen dag 3 så ville jag inte lägga en röst som inte påverkade. Men det har ju gått som det gjort de gångerna, så idag röstar jag på fio, för jag tycker aldrig hon kunde förklara sina röster på ett bra sätt, och tycker hennes teoriande idag känns som en ulv som vill sprida misstankar.

Madalitso röstar på fio
 
Hmm.. fio har redan fått röster här. Jag är inte alls säker på fios roll i leken så kommer inte lägga min röst där.
Artlines röst var mycket intressant. Kanske ligger det något i det 🤔
 
Artline röstar på Madalitso
Jag tror att hon kan vara ulv som igår trodde att jag var ledarvargen och rösten på Lena igår var ett sätt att rädda mig.
Jag kan absolut ändra min röst för det där är inte det minsta osannolikt.
Jag ser en lya med Mada, fio och Ceta som rätt så troligt. Så kommer Mada och röstar på fio...är det en alibigrej eller är fio god?
 
Det gör jag inte heller. Jag kommer oavsett alltid rösta efter eget huvud oavsett vad någon annan tycker.
Men det är väl ingen som helst garanti att någon skulle ha skrivit nåt alarmerande om mig om jag vore ond? Det finns ju massor av deltagare att sia, och speciellt med två siare så finns det ju risk att samma person sias flera gånger. Så det är ingen grund jag ser som lämplig att utesluta någon för, även om jag borde tacka och ta emot i det här fallet. :p
 
Men det är väl ingen som helst garanti att någon skulle ha skrivit nåt alarmerande om mig om jag vore ond? Det finns ju massor av deltagare att sia, och speciellt med två siare så finns det ju risk att samma person sias flera gånger. Så det är ingen grund jag ser som lämplig att utesluta någon för, även om jag borde tacka och ta emot i det här fallet. :p
Fast du tillhör kategorin ”bättre sia först än illa fäkta” ;)
 
Jag kan absolut ändra min röst för det där är inte det minsta osannolikt.
Jag ser en lya med Mada, fio och Ceta som rätt så troligt. Så kommer Mada och röstar på fio...är det en alibigrej eller är fio god?
Jag reagerade lite på samma sak… fio känns lite svår i och med tidsbrist tidigare, men dagens resonemang om bl.a Sasse tycker jag är väldigt märkligt. Skulle dock inte förvåna mig om det alibiröstas idag, om flera lyamedlemmar är misstänkta av flera deltagare. En av dem skulle ju kunna vara ledarvargen också, lyan kanske inte är helt säker på vem det är? Eller så är nån god…
 
Jag kommer nog rösta redan nu ändå. Svårplacerad men svårare att placera som god än som ond.
Motivering: välj valfritt citat egentligen, typ alla inlägg Ceta har skrivit genomgående i tråden. Röstningarna och tankegångarna som alla varit knasiga.

Karamelldrottningen röstar på Ceta
 
Jag reagerade lite på samma sak… fio känns lite svår i och med tidsbrist tidigare, men dagens resonemang om bl.a Sasse tycker jag är väldigt märkligt. Skulle dock inte förvåna mig om det alibiröstas idag, om flera lyamedlemmar är misstänkta av flera deltagare. En av dem skulle ju kunna vara ledarvargen också, lyan kanske inte är helt säker på vem det är? Eller så är nån god…

Fattar inte att det skulle vara märkligt. Har det aldrig hänt förr eller?
 
Vet inte vad du vill ha svar på men ja jag har henne mer som ond än god.
Förstår inte heller riktigt varför du vill ha @Sasse som ond.
Är inte säker på nån, men Sasse och Cirkus är de jag vill våga tro är goda i alla fall. Annars lurar de byxorna av mig...

Har verkligen inget att gå på och känner mig omotiverad (förlåt) så min röst blir enkel idag.

hemlig röstar på Madalitso

Om man kollar röstlistan har hon liksom satt spiken i kistan för två goda. Hon har enkelt bara följt med i röstningen.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 868
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 109
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 332
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 106
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp