Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men den kan väl vinna själv, om det skulle vara ledare (nu ulv) + en god utan skydd kvar efter dagdl, så ulven äter den goda? Eller räknar du det som att leken avslutas efter dagdl och goda vinner?Glöm det, jag tänkte fel! Onda kan ju inte vinna på lottning…
@fio
Förlåt, kan köpa det argumentet för LenaH igår, men att säga att jag satt spiken i kistan för två goda när jag röstade näst sist dl2 när klara redan hade klart flest röster? Klaras kista var spikad långt innan jag röstade.Om man kollar röstlistan har hon liksom satt spiken i kistan för två goda. Hon har enkelt bara följt med i röstningen
Ja men du gjorde det väldigt lätt för dig.Förlåt, kan köpa det argumentet för LenaH igår, men att säga att jag satt spiken i kistan för två goda när jag röstade näst sist dl2 när klara redan hade klart flest röster? Klaras kista var spikad långt innan jag röstade.
Tack för att du tänker ett steg längre åt mig så länge det är en roll som inte har skydd mot käk så kan ju de onda vinna så, absolutMen den kan väl vinna själv, om det skulle vara ledare (nu ulv) + en god utan skydd kvar efter dagdl, så ulven äter den goda? Eller räknar du det som att leken avslutas efter dagdl och goda vinner?
Kanske, men jag tror också jag var den som skrev mest teorier om henne under dagen, så det var ju inte precis så att jag hakade på henne från ingenstans, till skillnad från många andra som skrivit ingenting under dagen eller bara om andra spelar och sedan kom in och röstade på Klara. Men ändå är det jag som gjorde lätt för mig, inte alla andra som följde min teoriJa men du gjorde det väldigt lätt för dig.
Nej? Det är ju bättre att du teoriar och ger oss andra bättre möjlighet att veta var vi har dig. Alla kan bli misstänkta för precis vad som helst. Det ingår ju lite i leken.Nästa gång kanske jag bara ska skriva så lite som möjligt och helst bara röstinlägg, det verkar ju som att man då anses god, medan om man faktiskt försöker teoria och driva leken framåt så blir man misstänkt för att ha röstat på samma människor som alla de som inte skrivit något gör, trots att de motiverar rösterna med samma teori som man själv var med och diskuterade först.
Men ffs... färgerna försvinner ju om man kopierar och klistrar in Men här är röstlistorna igen i alla fall.DL 1
18:35 Artline röstar på Klara
19:00 cirkus röstar på Elo
19:32 Niyama röstar på Elo
19:40 Ceta röstar på Karamelldrottningen
19:57 Sasse röstar på Elo
20:03 Karamelldrottningen röstar på hemlig
20:11 Snurrfian röstar på Hedinn
21:06 Hedinn röstar på LenaH
21:08 Klara röstar på Niyama
21.12(?) qitis röstar på ceta
21:21 LenaH röstar på Niyama
21.25 fio röstar på sasse
21.28 Elo röstar på niyama
21.29 Hemlig röstar på qitis
21.29 Madalitso röstar på klara
DL 2
20:03 Cirkus röstar på LenaH
20:12 Ceta röstar på Karamelldrottningen
20:59 Klara röstar på LenaH
21:04 Sasse röstar på Klara
21:06 Hedinn röstar på LenaH
21:08 hemlig röstar på Klara
21.15 (?) Qitis röstar på Klara
21: 18 Artline röstar på Klara
21:19 Snurrfian röstar på Klara
21:23 LenaH röstar på Klara
21:23 Madalitso röstar på Klara
21:26 Fio röstar på Sasse
Försenad röst: Karamelldrottningen röstar på Artline
DL 3
10.44 Karamelldrottningen röstar på Artline
16.50 LenaH röstar på Artline
17.16 Sasse röstar på LenaH
18.40 cirkus röstar på LenaH
19:37 Ceta röstar på fio
20.02 hemlig röstar på Artline
21.07 fio röstar på LenaH
21.21 Madalitso röstar på LenaH
21:25 Artline röstar på LenaH
21.27 Snurrfian röstar på fio
21.28 Hedinn röstar på hemlig
Som ledarvarg skulle hon väl inte ha koll på specialförmågorna? Eller? @Idahoe @heffaklumpen kanske kan svara på det. Annars skulle rösten på Elo kunna vara ett sätt att få uppmärksamheten av lyan. Men det känns samtidigt rätt risky. Men jag är alltid lite rädd att anse att Cirkus är god, när jag har gjort det har det oftast visat sig att hon har lurat mig.Som jag skrivit innan känner jag mig inte säker på någon annan än cirkus egentligen, och jag skriver igen att anledningen för det främst är DL1. Jag kan verkligen inte se att hon som vare sig ulv eller ledarvarg skulle välja att rösta på en ulv med specialförmåga. Vilken annan deltagare som helst hade varit ett bättre val.
LL har redan svarat på detta tidigare i leken att ledarvargen får reda på vem som är fårulv. Jag minns inte exakt var dock, men jag har själv ställt fråganSom ledarvarg skulle hon väl inte ha koll på specialförmågorna? Eller? @Idahoe @heffaklumpen kanske kan svara på det. Annars skulle rösten på Elo kunna vara ett sätt att få uppmärksamheten av lyan. Men det känns samtidigt rätt risky. Men jag är alltid lite rädd att anse att Cirkus är god, när jag har gjort det har det oftast visat sig att hon har lurat mig.
Ja ledarvargens fick reda på special- rollen i lyanSom ledarvarg skulle hon väl inte ha koll på specialförmågorna? Eller? @Idahoe @heffaklumpen kanske kan svara på det. Annars skulle rösten på Elo kunna vara ett sätt att få uppmärksamheten av lyan. Men det känns samtidigt rätt risky. Men jag är alltid lite rädd att anse att Cirkus är god, när jag har gjort det har det oftast visat sig att hon har lurat mig.
Måste helt ha missat det, känns som jag läser fram och tillbaka och blir mest bara mer förvirradLL har redan svarat på detta tidigare i leken att ledarvargen får reda på vem som är fårulv. Jag minns inte exakt var dock, men jag har själv ställt frågan
Här tycker jag att Hemlig gör det väldigt lätt för sig, och det sammanlagt med att jag inte tycker att hon har letar på allvar tidigare får mig att fundera på om hon sitter i lyan. Men visst det kan vara ork och tidsbrist som gör att rösten inte blir bättre.Har verkligen inget att gå på och känner mig omotiverad (förlåt) så min röst blir enkel idag.
hemlig röstar på Madalitso
Om man kollar röstlistan har hon liksom satt spiken i kistan för två goda. Hon har enkelt bara följt med i röstningen.