Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ganska intressant att se hur många olika varianter det finns när det gäller att beskriva vad folk söker, från de som inte skriver något om vad de söker till de som har långa listor med krav.
De som har långa listor måste ha svårt att hitta någon som uppfyller allt, det måste dessutom vara extra trist för dem om de hittar någon som uppfyller allt och det visar sig efter ett par dejter att de inte passar ihop överhuvudtaget.
Jag gissar att du ändå har lite bättre koll på övriga delen av bokbranschen än en genomsnittlig person?
Sen tror jag att risken är jättestor att övertolka vad folk skriver i sin presentation.
I mitt yrke finns det faktiskt några få kvinnor...men inte mer än att jag kan räkna dom på ena handens fingrar..... fast å andra sidan finns det en hel massa stöddiga kvinnor som ramlar in på jobbet som säger att dom "kan själv".... .. men till syvende å sist vill dom ha min hjälp
MEN... det finns en sjujäkla massa karlar som inte heller reder ut saker dom gett sig på.. fast det ger mig mer arbete när dom väl gett upp
Ps... gav upp nätdejtingen å gick ut spik nykter igår kväll...................
Någon som ser ett mönster? Det är INGEN som vill träffa mig en andra gång!!
Jag måste vara genuint värdelös på det här!
Äh skitsnack, jag har träffat dig mer än två gånger...
Jag tror det går bra. Vi har kontakt via fb flera gånger per dag. ...men jag väntar på att han ska komma med förslag på när vi kan ses igen.
Vi bestämde ju att vi skulle ses igen, då vi sågs för drygt en vecka sedan. Han skulle komma med förslag för det är hans tidtabell som är mera tight med jobb oregelbundna tider och barn och deras aktiviteter däremellan. Igår frågade jag om har kollat nåt när det skulle passa. Inget sagt om det efter det.
Är nog lite rädd att han kommer att säga att det inte kommer att funka att få ihop våra liv, men...jag försöker leva nu och vara glad över att få "god morgon"-meddelanden och några till under dagen.
...men nog känns det som att det börjar bli dags att ses igen nu. Förra/första dejten varade, pga hans jobb, bara 2 timmar, fastän vi gärna hade fortsatt.
Han verkar nog vara en som inte riktigt får tummen ur i första taget
Aha, okej
Men du, försökte du kontakta killarna du varit på dejt med?
Han svarade att ålder inte har någon betydelse så länge det är lagligt.