Nätdejting del 5!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nätdejting del 5!

Måste kännas lite jobbigt för honom, men det hade varit värre om styvfadern hade varit yngre än sonen. ;)

Haha, ja han är van sin mamma han :D ..en gång sa han : Mamma , kan inte du vara som alla andra mammor :( ....då tyckte jag lite synd om honom , men idag är han glad att ha en mamma som inte är som alla andra :)

Jag är faktiskt nöjd med att vara som jag är , att inte leva efter hur andra vill att jag ska leva...att bara vara JAG ....faktiskt , och det står jag för :)

Det är ju inte så lätt att hitta kärlek i allmänhet, så om den skulle dyka upp i form av någon som är betydligt äldre eller yngre och båda parter känner samma sak så har jag svårt att se något fel med det. Under förutsättning att både parter är vuxna naturligtvis.

Men personligen vill jag som sagt helst hitta någon i ungefär min egen ålder.

Senast ändrad:

Det är ju inte så lätt att hitta kärlek i allmänhet, så om den skulle dyka upp i form av någon som är betydligt äldre eller yngre och båda parter känner samma sak så har jag svårt att se något fel med det. Under förutsättning att både parter är vuxna naturligtvis.

Men personligen vill jag som sagt helst hitta någon i ungefär min egen ålder.

Ja, jag vet ju inte din ålder, men gubbar i min ålder o lite äldre är inte så roliga alltid ;)

Jag har inte långt kvar till 40, hur gammal är du själv? (Jag vet att man inte ska fråga en kvinna om hennes ålder, men jag tycker det är en gammaldags inställning som inte hör hemma i ett modernt och jämställt samhälle. :))

Du har ju redan sagt att du är 52, sorry.

Jag kryssade i 28-38.. själv är man ju bara 41 så :D
å det skilde 13 år på mor å far... å dom gifte sig 1970 å var gifta tills förra vintern:(
men man vet aldrig vem som lurar bakom kröken ju.....åldern är ju bara en siffra-brukar dom säga som nobbar ju:D
/s

Å jag kryssade i 35-50... Fast han som var in sju gånger på min profil, under en kväll, hade en fin bild... 23 år, ville prata via skype och när inte det gick, ville han ha min adress så han kunde komma hem till mig (kunde vara där inom en halvtimme, sa han :) ) och sätta på mig... Det är väl vad alla medelålders kvinnor drömmer om? Eller?

tja...om man säger så här.......om man träffar på nån å det klickar å man vill slå sina påsar ihop..å det typ saknas nåt i livet efter nåt år eller två eller 3....det blir värre om hon är 45 än 35:meh:
/s

Å jag kryssade i 35-50... Fast han som var in sju gånger på min profil, under en kväll, hade en fin bild... 23 år, ville prata via skype och när inte det gick, ville han ha min adress så han kunde komma hem till mig (kunde vara där inom en halvtimme, sa han :) ) och sätta på mig... Det är väl vad alla medelålders kvinnor drömmer om? Eller?

Hahaha, sikken jävel ....fast sån var inte min :p ..men 23 , då är dom inte spec vuxna ( för medelålders alltså )

En äldre kvinna kan få för sig att ställa krav... Kan iofs hända även om kvinnan är yngre, också...

Han sa sig vara tillräckligt erfaren för att veta vad han gjorde, men ändå ung och oförbrukad...

*kl*

Fått ett vackert mail från en kvinna inte långt bort. Ska jag vara så pass open-minded att jag tackar ja till en fika???

Jag menar, vem vet, kanske tänder jag på RÄTT kvinna, även om kvinnor inte tänt mig innan. Verkar ju inte finnas några män som tänder mig numer....:p

En äldre kvinna kan få för sig att ställa krav... Kan iofs hända även om kvinnan är yngre, också...

fast äldre kvinnor för unga män är nog ganska kravlösa enl dom ...åtm så är jag helt annorlunda nu mot när jag var 25-30 , tar inte allt så allvarligt

*kl*

Fått ett vackert mail från en kvinna inte långt bort. Ska jag vara så pass open-minded att jag tackar ja till en fika???

Jag menar, vem vet, kanske tänder jag på RÄTT kvinna, även om kvinnor inte tänt mig innan. Verkar ju inte finnas några män som tänder mig numer....:p

Jag skulle inte gjort det ifall kvinnan vill ha en dejt som kan leda till förhållande

Jag kryssade i 28-38.. själv är man ju bara 41 så :D
Charmigt värre. Du sitter alltså här hur ofta som helst och frågar dig varför du aldrig får svar. Konstigt värre, när du förväntar dig att tjejer strax över min ålder ska nappa. Först och främst kan jag inte med folk som sätter en yngre ålder än sin egen. Dessutom, hur kul är det för en kvinna som är 38 som fått mail från dig när hon ser att du sitter och hoppas på nån som är mycket yngre än du är?

Nu är vi alla väldigt olika och det finns ju tjejer i min ålder som har olika smak och tycke. Men ärligt talat känns det tveksamt att någon av mina vänner skulle, genom internetdejting, överhuvudtaget visa intresse för en man i din ålder. En sak är om man ses och man bara gillar varandra och så råkar han vara supertrevlig. Men på nätet är jag övertygad om att de flesta i den åldern sållar bort dig väldigt snabbt baserat på ålder.

Om nu åldern bara är en siffra är det ju jävligt märkligt att den för män så pfta är så avgränsad till yngre kvinnor.

Senast ändrad av en moderator:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 580
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 768
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka