Nätdejting del 5!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nätdejting del 5!

...och yngre än honom. :banghead:

Det där är verkligen baksidan med nätdejting. Du undrade ju tidigare över om det var något i din presentation som lockade sådana puckon; även om jag tycker att du fick relevant kritik här på din presentation så tror jag att den bittra sanningen är att det inte finns något sätt att värja sig mot puckon. De typerna går bara på en sak: att det står att du är kvinna. Allt annat är irrelevant, de skickar sina på förhand formulerade snuskmassutskick till alla som är av "rätt" kön och geografiskt i närheten, typ. :wtf:

Den här gossen kryddade upp det hela med att han var i det närmaste oskuld efter en trafikolycka och olycklig kärlek.
Han skulle till en ort nio mil norr om mig i novemer och ville ses. Detta erbjudande kom efter att jag sagt att jag inte har sex med någon om inte våra själar hånglat först.

dubbel :banghead:

Jag tror inte på att ha alltför mycket krav i sin presentation, i min presentation hade jag nog egentligen bara ett absolut krav.

Allt är ju relativt , krav ska man väl inte ha men vissa riktningar o önskemål , ex måste dom gilla djur och inte vara allergiska ..

Han är 45 och söker kvinnor 24-41 år vilket jag kommenterade. Undrade om han trodde att 24-åringar vill ha sex med någon i pappas ålder.

Han svarade att ålder inte har någon betydelse så länge det är lagligt. :eek:

:banghead:

Jag tror det är ruskigt vanligt att +40 män, och säkert även kvinnor, mer än gärna hade legat med 20-åringar OM de bara hade haft möjlighet.

Att ha en relation med en 20-åring tror jag dock väldigt få äldre är intresserade av.

Senast ändrad:

Han hade säkert aldrig vågat bete sig så IRL, men på nätet finns inga hämningar. :yuck:

Är man inte intresserad av att föra en dialog med någon (dvs faktisk läsa vad denne skriver) så borde man hålla sig till att porrsurfa.

Jag tror det är ruskigt vanligt att +40 män, och säkert även kvinnor, mer än gärna hade legat med 20-åringar OM de bara hade haft möjlighet.

Att ha en relation med en 20-åring tror jag dock väldigt få äldre är intresserade av.

Hrmmm, dom åker till Thailand ;)

Hrmmm, dom åker till Thailand ;)

Thailand och Afrika :o ;)

Seriöst talat nu:
Kan man göra annat än att konstatera att det iaf inte verkar ovanligt att äldre män (kvinnor i mindre utsträckning ? ) tänder på unga och tom riktigt unga kvinnor?
I andra delar av världen gifter sig män och har sex med kvinnor som är så unga att det i Sverige inte bara handlar om minderåriga utan snarare klassas som pedofili.

Seriöst talat nu:
Kan man göra annat än att konstatera att det iaf inte verkar ovanligt att äldre män (kvinnor i mindre utsträckning ? ) tänder på unga och tom riktigt unga kvinnor?

Jag tycker att en väldigt stor andel av de som kontaktar mig är yngre män, 23- 30 år. Troligtvis vill de haka på MILF- trenden...

Jag tycker att en väldigt stor andel av de som kontaktar mig är yngre män, 23- 30 år. Troligtvis vill de haka på MILF- trenden...

Kan bara hålla med!!! För tusan, jag har ju redan barn i den åldern, varför skulle jag vilja ha ett till???:p

Ehh, man blir väl ändå kär i en person och inte i en ålder?
Funkar det för båda så vem är du att döma? Gud eller? :meh:

Om personerna som blir kära är en 50- årig man och en 24- årig kvinna, har samhället en tendens att visa större tolerans, än om kvinnan är 50 år och mannen 24, enligt vad jag har noterat. ;)

Om personerna som blir kära är en 50- årig man och en 24- årig kvinna, har samhället en tendens att visa större tolerans, än om kvinnan är 50 år och mannen 24, enligt vad jag har noterat. ;)

..vill bara stillsamt påminna om att just den här diskussionen började med en 45-årig man som enbart var ute efter en sexpartner... Från 15 år och uppåt.

KL
För egen del skulle jag ha väldeliga bekymmer med att gå till sängs med en 20åring. Min muffinsmage och mitt gäddhäng vid hans fasta 20-åringskropp. Nä, jag skulle inte klara av att tända alls tror jag.

Eller också tänker man på att det är fritt val som görs. Ingen tvingar honom eller henne till något. Vill man inte så behöver man ju inte heller. :)

jag är 52 och har varit ihop med en 35 åring i 8 månader, nu var det jag som gjorde slut...men han är riktigt söt ;)..och det var inte för åldern jag gjorde slut

Ehh, man blir väl ändå kär i en person och inte i en ålder?
Funkar det för båda så vem är du att döma? Gud eller? :meh:

Jag talar inte om kärlek utan om sex - pga tantens notering om män som tänder på vad som ligger nära vad som kallas tonåring.

MILF, GILF eller PUMA?

Haha, GILF o Puma :p

även Pumor måste vila ;)

1383954_10202128747889976_12713822_n.jpg

Senast ändrad:

Är jag helt omodern och ute med tanke på att jag vill hitta någon i ungefär min ålder? :)

Nä då ...det är du inte, det är väl mest normalt ...fast jag är inte så normal :D ......sa till min son att hans styvar var 3 år äldre än han ...hahhahahhahha

( stackarn )

fast boyfriend gillade ju mig för den jag är och inte vilken ålder jag har

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 580
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 768
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX