Nätdejting del 5!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nätdejting del 5!

*KL*

Är det någon som har ett konto på MP som skulle kunna tänka sig att ta en titt på min profil och komma med lite konstruktiv kritik? Jag vill vara anonym här, men jag kan ju alltid PMa mitt MP-kontonamn.

Du kan väl kopiera den och skicka sen som PM till mig här på Buke.

*kl*

Jag fick just den här otroligt charmiga frågan "Hur mår lilla flickan då?" av en person som jag haft kontakt med stundtals i några månader och som är intresserad av mig. Vem sjutton kallar en vuxen människa för "lilla flickan"?! Eller använder den benämningen överhuvudtaget? När jag ifrågasatte så upprepade han det gulliga (enligt honom då) smeknamnet och lade dessutom till "lilla sötis". :arghh: :banghead:

Men annars ska jag på dejt på tisdag! :D

Hur går det för er?

Hur gammal är han som frågade, låter minst sagt konstigt?

Jag hoppas det kommer att gå bättre för mig nu när jag har fått hjälp av några här i tråden, ni vet vilka ni är, tackar så mycket.

Aha- å is har ju inte ens jag använt till dom jag skrivit till:D
Kanske det jag ska göra i mitt fall ??:p

gomorron på er allesammens
/s

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 568
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 738
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 210
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 254
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka