Nätdejting del 5!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nätdejting del 5!

Visst att mansrollen(/erna) är begränsande men vi som inte lyckas platsa i den (de) har ett ännu snävare utrymme.

KABLÅNG KABLÅNG KABLÅNG. Jag får visst stänga av mansgris-o-metern, kan inte koncentrera mig när den för sådant oväsen.

*kl* Hoppas tråden kan återgå till rubriken snart...

Finns massor med ostartade trådar ännu - varför inte starta en ny om mansgrisar och annat som avviker från trådämnet.

Men hallå ...måste man vara heteronormativ och homofobisk sexist för en karl vill ha en tjej ...fy fan va sjukt detta är .

KABLÅNG KABLÅNG KABLÅNG...jag får nog ta o koppla in nåt jag inte kan skriva öppet....det väsnas så ---

För att återgå till ämnet...

Hur går det för er dejtare???

Här står det lite still:p Mailar dagligen men känns inte som att jag vet särskilt mycket om killen även om jag har ett namn och vet att han håller på inom travet.
Ser trevlig ut, men känns inte särskilt intressant när det står i sin liksom...

Är iofs inte intresserad av någon annan heller så det gör egentligen inte så mycket, har inga förväntningar alls vilket säkert är bra:D

Här står det lite still:p Mailar dagligen men känns inte som att jag vet särskilt mycket om killen även om jag har ett namn och vet att han håller på inom travet.
Ser trevlig ut, men känns inte särskilt intressant när det står i sin liksom...

Är iofs inte intresserad av någon annan heller så det gör egentligen inte så mycket, har inga förväntningar alls vilket säkert är bra:D

Jag tror det går bra. Vi har kontakt via fb flera gånger per dag. ...men jag väntar på att han ska komma med förslag på när vi kan ses igen.
Vi bestämde ju att vi skulle ses igen, då vi sågs för drygt en vecka sedan. Han skulle komma med förslag för det är hans tidtabell som är mera tight med jobb oregelbundna tider och barn och deras aktiviteter däremellan. Igår frågade jag om har kollat nåt när det skulle passa. Inget sagt om det efter det.

Är nog lite rädd att han kommer att säga att det inte kommer att funka att få ihop våra liv, men...jag försöker leva nu och vara glad över att få "god morgon"-meddelanden och några till under dagen.

...men nog känns det som att det börjar bli dags att ses igen nu. Förra/första dejten varade, pga hans jobb, bara 2 timmar, fastän vi gärna hade fortsatt.

Han verkar nog vara en som inte riktigt får tummen ur i första taget ;)

*kl* Hoppas tråden kan återgå till rubriken snart...

Finns massor med ostartade trådar ännu - varför inte starta en ny om mansgrisar och annat som avviker från trådämnet.
Inte mycket om nätdejting i tråden längre.

Vågar jag skriva att jag enbart söker kvinnor när jag söker dejt? Eller kan det också bli en debatt?

(m.fl., för lat att citera alla)

Jag förstår överhuvudtaget inte hur könsroller och heterosexism kan ses som off-topic. Det mesta som klagats på gällande nätdejting i tråden beror ju på detta?!

(m.fl., för lat att citera alla)

Jag förstår överhuvudtaget inte hur könsroller och heterosexism kan ses som off-topic. Det mesta som klagats på gällande nätdejting i tråden beror ju på detta?!

Jag ser det som att tråden handlar om nätdejting och inte om könsroller etc....

Men jag kanske har missat någonting. HUR startar man en tråd som handlar om det ämne som rubriken säger??

HUR startar man en tråd som handlar om det ämne som rubriken säger??

Det går inte :mad:

Nätdejting är nätdejting och könsroller är könsroller!!!:arghh:

Vi kan väl diskutera maträtter och recept här också i den här tråden för via nätdejting kan man hamna att bjuda någon på middag ;)

Jo dejtandet går bra men sen har det inte blivit mer. Innan var jag lite besviken för de jag dejtat ville inte gå vidare och jag tyckte att de inte gav det någon chans. Nu har jag dock hamnat i just det läget att jag träffat en förvisso väldigt trevlig kvinna men jag känner inte något alls. Hon verkade intresserad och då var inte jag det. Surt på något sätt.

Det här kan nog ta sin tid helt klart.

Ja, på dejt rekommenderar jag inte mat som är gasbildande eller mat som är lätt att spilla på sig. :D;) Så nu har vi fått in matperspektivet också.

Jag för min del tycker att det kan vara jätterelevant att diskutera mat och recept i en dejtingtråd, för ibland kan man ju behöva tips gällande vad man ska bjuda eventuell dejt på? :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 583
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 774
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 235
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka