Nätdejting del 5!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nätdejting del 5!

det här var det första mailet jag fick:
"Hej allt bra med dig? gillar din profil starkt du verkar så snäll o kärleksfull som person." :rofl:

Jag menar - hur tror NÅGON att det fungerar? Gahhhhhh!!!! Det ÄR väl ok att bara kasta sånt va?

Åh, exakt det mailet har jag också fått :D

Ja, det är helt ok att kasta :)

Huuu! Det har jag också fått! Undra om personen kör massutskick till alla brudar över hela Sverige bara för att öka sina chanser? :grin:

Undrar om det där inte är ett standardformulär. Tycker jag känner igen det.

Ptr

Nja, mig veterligen så har väl inte Pannkakan eller NK den som standardfraser... Är inte kvar där så kan inte logga in och kolla. Men på MP går det inte att välja just de orden iaf. Fast jag funderar faktiskt om det är en verklig person, eller någon som bara roar sig på något vis. Ibland bor han i Piteå, ibland i Umeå och nu senast tror jag det var Stockholm. Eller var det olika städer på olika sidor kanske, men samma profilbild.

Det är sådant som gör det riktigt svårt för de som seriöst verkligen försöker söka kontakt via dejtingsidor.
Själv har jag inte lyckats få ett enda svar trots att mailen är lästa.
Jag undrar vad för speciellt man ska skriva för att öht väcka lite intresse. :crazy:

Vad man ska skriva är alltid lika svårt att veta...

De som jag inte svarar är iaf de som bara skickar ett "hej", eller kanske lägger till ett "läget?". Jag svarar inte heller på de som försöker ställa sig in för mycket, med massor av komplimanger.

En fråga om hur jag mår och en fråga eller kommentar om något i min profiltext gör ju att man har en bra grund att få till ett svar. Och så förstår man att profiltexten är läst och att det inte bara är tomma ord som skickas ut till höger och vänster.

det verkar som att tjejer får mycket mejl och killar får kämpa som sjutton för att ens få ett svar. Har flera killkompisar som inte får ett enda mejl och flera tjejkompisar och jag själv som blir bombaderade med mejl

kl

Vill bara tipsa er om Badoo, som är den bästa dejtingsidan jag hittat hittills. Väldigt aktiv sida men massvis med folk! Gratis funkar den även riktigt bra, inget måste att betala.

Hmm. Den där sajten har jag i stort sett lagt ner. Det är bara där jag får mess från tjejer som vill sälja diverse olika tjänster. :eek:

det verkar som att tjejer får mycket mejl och killar får kämpa som sjutton för att ens få ett svar. Har flera killkompisar som inte får ett enda mejl och flera tjejkompisar och jag själv som blir bombaderade med mejl
Jag har fått väldigt mycket mejl! Men ingen verkar intresserade av att träffas. Långt de flesta är enbart intresserade av att sexprata på nättet, det har inte mitt intresse. Sen finns det en hel hög som bara skriver " hej! Du är sexy", " Läget?" eller liknande, om man svarar på dessa får man sällan svar tillbaka.

Jag har precis reggat mig på två olika sidor, vet inte riktig varför. Jag tycker ju inte det fungerar. Jag börjar känna mig fullständig oattraktiv. Det sägs ju att kärlek är för alla, men ibland känns det som att man måste vara ung och vacker för att någon ska bli intresserat.
Jag vill ju helst ha en på min egen ålder, men dom som skriver till mig, är antingen 20 år yngre eller äldre.

Jag tror egentligen inte på nätdejting längre, inte för min åldersgrupp i allafall.
Men hur ska man annars hitta kärleken. Jag är sååå less på att vara själv.

Men hur gick det med han du skulle träffa?

Jag tror egentligen inte på nätdejting längre, inte för min åldersgrupp i allafall.
Men hur ska man annars hitta kärleken. Jag är sååå less på att vara själv.

Berätta för mig då du kommer på lösningen! Jag är också sååå less på att vara själv!

Det gick inte bra, han var värsta psykfall!:crazy:
Han var väldigt aggressiv. Så illa att han frågade om jag inte blev räd!
Jag tror ärligt att han hade tänkt, att om jag inte frivilligt gick med till sex, kunde han bara våldta mig. När han förstod att det inte blev så lämnade han.
Han blev väldigt stressad av att jag inte blev räd.
Ett typexempel på att man inte ska bjuda hem någon man inte känner, när man bor ensam ute i skogen. :D

Men gud vad obehagligt!! Vilken jäkla tur att det inte slutade illa!

Men så klart, tråkigt att det inte var en fin och bra snubbe.

Berätta för mig då du kommer på lösningen! Jag är också sååå less på att vara själv!

Om vi bor i närheten av varandra, kan vi åka någonstans där det finns män!

Jag vet från dejting sidorna att många poliser är singlar och de flesta är män.
Man får flörta med polisen, varje gång man bli stoppat!
Jag har inte svenskt körkort, så det händer ofta, att någon vill se körkort. :laugh:
Jag får bli bättre på att utnyttja det.:D

Oh men vilken obehaglig typ. Hoppas nästa träff med nästa man är den rätta!
Eller i alla fall bättre än det där...

Fast om man nästan aldrig blir stoppad av polisen, hur gör man då? Blivit stoppad en gång det här seklet och han var visserligen jäkligt snygg och trevlig men hade ring på fingret så det är ett stort no,no. Förra seklet tror jag att jag blev stoppad sammanlagt tre ggr, två poliskontroller och ett bombhot. :mad:

Har å andra sidan ngt mumsigt på nätet som verkar lovande, får se om det blir ngn date dock då det skiljer många mil. :crazy:

Hade date med en nätkontakt igår och en annan i morgon samt en tredje i början av förra veckan, men ingen av dem känns som det kan leda till ngt och jag har ingen brådska. :grin:

Men gud vad obehagligt!! Vilken jäkla tur att det inte slutade illa!

Men så klart, tråkigt att det inte var en fin och bra snubbe.
Det kunde det mycket väl ha gjort! Jag var och hälsade på "Samba" för ett par dagar sen. Hon berättade att en hon kände, hade bjudit en man hem på samma vis och blivit svårt misshandlat och våldtagen genom ett helt dygn.
Kan ha varit samma man, men det vet man ju inte.
Om man bjuder någon, hem bör man kanske säga till någon om att dyka upp, om inte man skickar sms till en avtalad tid.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 568
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 744
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 210
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 254
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX