Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är reggad som en 44-årig kvinna från Östergötland som söker 48-årig man eller kvinna. Har ingen bild eller text och de i mitt län som söker hittar mig alltså inte alls. Det är mitt sätt att smyga omkring. När jag hittar ngn intressant skickar jag en presentation och ett par bilder.
??? Varför??? Skulle jag få en presentation av någon som utgett sig för att vara något/någon helt annan så skulle jag verkligen inte skriva tillbaka.
*kl* Jag stör mig på folk som bara försvinner. De har skrivit rätt roliga mail ett par gånger och verkar pigga och framåt och sen bara ingenting? Skriver jag så trist?
Det här har hänt mig också via en dejtingsida så min undran är om man ljuger om ort och ålder i detta inledandet, vad mer ljuger man om? Hur ska man lyckas bygga en trovärdighet om man börjar med en lögn?
Men gud! Kunde lika gärna varit min konversation ju Nu är jag inte på långa vägar så busy men har också egna hästar hemma, jobbar, är dessutom utan körkort så jag kan inte ta mig någonstans. Folk har verkligen svårt att acceptera det ibland, och verkar tro att man bara kan lämna verkligheten och dra
kl
Hoppar in här lite med, brukar kika in ibland men har aldrig vågat skriva innan, vet inte om jag ska bli medlem på nån dejtingsajt, har provat innan men har gett upp efter ett tag. Antar att jag är för kräsen och för blyg, jag vågar inte ha bilder på mig själv. Men jag vill se bilder på andar liksom. Har varit ensam 4ever och är trött på det! Kan inte välja sida ändå.. och måste man betala för att få ut nått av det?
Ursäkta, men varför träffas en gång till om du redan vet att det inte är intressant?
??? Varför??? Skulle jag få en presentation av någon som utgett sig för att vara något/någon helt annan så skulle jag verkligen inte skriva tillbaka.
För att jag tror att vi nog hade kunnat bli goda vänner. Det är ju inte så att jag hymlar med vad jag vill i livet. Det är heller inte jag som föreslit träffen. Han är väldigt trevlig så det känns dumt att "kasta bort" en människa man gillar bara för att det inte klickar. Eller är det dumt att tänka så?
Äsch, så kan du ju inte göra. Har du inte läst alla här som skriver att om bara viljan finns finns det tid.
*kl*
Mötesplatsen - bra eller dålig?
*kl*
Mötesplatsen - bra eller dålig?
Kollar in mp just nu. Om man lägger till någon som favorit - ser den det då?