Nätdejting del 5!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nätdejting del 5!

Förstår inte hur du gör? Kom iofs på att jag blivit stoppad en gång tidigare det här seklet vid en kontroll och då lovade han blåsa åt mig om jag misslyckades, men inte 17 flirtar jag vid 05 på morgonen framför den kvinnliga kollegan. :p

De andra gångerna har de nog velat stoppa mig men inte hunnit innan jag sett dem. DVS inte tillräckligt klantigt men väldigt mkt billigare. :D

*kl*

Nu hoppar jag in här bara för att jag fick ett sånt fantastiskt fint meddelande.

Rubrik:" .....

Har hon en fin rumpa?"

Men kära nån då :cool:

Jag tror att jag genast ska kasta mig över denna fantastiska man.

Jaha. Den här hade jag också fått:

"Hejduu

Händer det något spännande bakom din dataskärm en dag som denna?

Här har du en: snygg, driven, säljande, gift, företagare. Spanar efter en tjej med glimten i ögat som inte är dömmande och är sugen på äventyr...

Ropa till om du vill snacka"

Ja jösses.
BTW så står det på min profil att jag vill ha seriöst förhållande.

Fast om man nästan aldrig blir stoppad av polisen, hur gör man då? Blivit stoppad en gång det här seklet och han var visserligen jäkligt snygg och trevlig men hade ring på fingret så det är ett stort no,no. Förra seklet tror jag att jag blev stoppad sammanlagt tre ggr, två poliskontroller och ett bombhot. :mad:

Har å andra sidan ngt mumsigt på nätet som verkar lovande, får se om det blir ngn date dock då det skiljer många mil. :crazy:

Hade date med en nätkontakt igår och en annan i morgon samt en tredje i början av förra veckan, men ingen av dem känns som det kan leda till ngt och jag har ingen brådska. :grin:

Jag håller med Mia_R - hur f*n blir man stoppad då?!? ;)

Jag gillar ju uniformsmän. Dessutom är jag alltid nykter och har bälte när jag kör bil, så snälla stoppa mig i ALLA rutinkontroller, jaa?

Jag kör 4 000+ mil/år, och ofta på dagar och tider då polisen gillar att ha kontroller. Men jag blir typ aldrig stoppad. Ny på nyårsdagen, tidigt, så stoppade de ALLA bilar - utom mig.
På nyårsafton stoppade de alla som åkte åt andra hållet, jag åkte ju åt "fel" håll (för att bli stoppad).

En gång åkte jag ett helt varv i en rondell för att åka förbi 'stoppa alla i rutinkontroll'. Då avslutade de kontrollen med bilen framför mig.

När de, för ovanlighetens skull, hade kontroll i hålan jag bor i, så jag blev invinkad. Lyckan total. Halvvägs fram till min bil får de ett larm, lämnar mig i sticket och drar.

Likt Mia så att köra alldeles för fort eller alldeles för illa så det är för dyr metod, dessutom brukar de vara avigt inställda när man får prata med dem då.

Alla andra verkar få visa körkortet och blåsa hela tiden, jag får 'aldrig' (typ en gång vartannat år om jag har tur...)

Jag blir ju stoppat jämt!
Det beror på att de kollar bilnumret. Då ser de vem som äger bilen. Jag har inte svenskt körkort, så i deras uppgifter står det att jag inte har körkort! :D
Det beror i allafal inte på att jag kör klandigt! :angel:

Fast det spelar ju ingen större roll det där. Jag har lånat bil från person med indraget körkort, jag har lånat pappas apdyra bil, jag har kört min brors gamla ras till bil, komplett med klotter över hela bilden och ståltråd istället för dörrhandtag, jag har kört hyrbil, jag körbilar registrerade på företag och jag har kört mina egna. Inte blir jag stoppad :S

Absolut första gången jag blev stoppad i en rutinkontroll blev jag dessutom luggad, av en polisgubbe! :eek:

Snacka om att jag var förbannad och jag vägrade att sätta på skattemärket som låg fint i bilen men inte hunnit längre från brevlådan till regplåten på min nyköpta, första egna bil, två år gammal. :devil:

Jag kör runt 15000 mil/år och sist jag blev stoppad var 2009 då jag inte hade lyset på en solig sommardag av två manliga poliser.
Med tanke på att det inte finns så många kvinnliga poliser så är det nog mer troligt jag vinner en miljon på triss än att finna en uniformerad kvinna. :crazy:

Hade date med en nätkontakt igår och en annan i morgon samt en tredje i börjanav förra veckan, men ingen av dem känns som det kan leda till ngt och jag har ingen brådska. :grin:

Åh herregud så uppbokad :D
Jag tycker dejtande suger energi, oavsett om de är bra eller dåliga, så jag frågar:
Hur orkar du?

Är det fika/middag-dejter eller gör ni någon annan kul aktivitet?

Har å andra sidan ngt mumsigt på nätet som verkar lovande, får se om det blir ngn date dock då det skiljer många mil. :crazy:

Hur många mil talar vi om?
Det kan fungera rätt bra om det inte är alldeles för många mil :)

Lite statistik!
Jag reggade mig ju på två väldigt olika sidor för ett par dagar sen.
På den väldigt dyra sida har min sida haft två besök idag den billiga har haft 59 besök. Jag har varit online precis lika mycket på båda sidor.
På den dyra sida har jag tagit initiativ och skickat mejl till tre olika män. Ingen av dessa har svarat. jag har inte fått några mejl alls på den dyra sida idag.
6 män har skrivit till mig på den billiga sida.
Vist är det så, att där är många på den billiga sida, som inte är ett dugg intresserade av att träffa någon.
Jag har varit på den dyra sida i tre dagar. Igår fick jag två mejl! Den ene bor i New York, den andra någonstans i Storbritannien. Sen har en på 70 år lagt till mig på sin favoritlista.
Mycket möjligt att billiga sidor är oseriösa och det finns många upptagna och andra som inte är intresserade av att dejta. Men det är ju givetvis lite roligare att det finns lite mejl när man öppnar sin sida!

En på den billiga sida säger han vill träffas! Denna är helt normal! Han har i alla fal hästar! Får se om det blir av eller om han försvinner ut i cyberrymden.

Inget jätteseriöst direkt, ett par middagar, en weekend i Paris, en drink på Royal Viking senast. Jag har snackat lite löst om bio med ytterligare en, men jag tror jag går med en kompis och bränner mina biocheckar istället. Bra mycket enklare. ;)

Jag har sällan tid att ses, vill inte ha det för komplicerat inför en träff och har avbokat min stående inbjudan hem till kvällens date. Vi får se om det blir ngt annat tillfälle, jag har dock helt legitima skäl som hantverkare som stökar till planeringen, semester och jobb.

Den som för tillfället är mest intressant befinner sig på närmare 40 mils avstånd, men eftersom jag ändå planerar att byta jobb kan det innebära allt mellan 100 - 0 mil. Jag flyttar ju inte för en mans skull, jag flyttar om jag hittar ett intressant jobb. :cool:

Jag kör runt 15000 mil/år och sist jag blev stoppad var 2009 då jag inte hade lyset på en solig sommardag av två manliga poliser.
Med tanke på att det inte finns så många kvinnliga poliser så är det nog mer troligt jag vinner en miljon på triss än att finna en uniformerad kvinna. :crazy:

Två av de totalt 4 ggr jag blivit stoppad har det vanligt kvinnliga poliser. Kanske är ovanligt tätt med sådana härikring?

*KL*

Hjälp! Jag har en dejt om ca en timma... Jag vill inte! Jo, jag vill! Nja, jag vet inte vad jag vill! Hjälp! :D

Varför ska det vara så himla besvärligt detta? Varför ska jag vara en velpotta? Varför kan jag inte bara känna lugnet och inse att det är ju bara en träff? Varför göra en så stor sak av det i sista stund?

Men man SKA ju vara nervös! ;)

Det där med ett konstant lugn är både överskattat och en lögn. Lev istället och njut av pirret/osäkerheten :D

Njuta av osäkerheten, jo tjena... :D Efter all stress innan, var det som om luften gick ur mig helt mitt under träffen.

Nu är det över iaf. Nu ska jag bara försöka lista ut vad jag vill och vad jag tycker. Jag har just insett att jag mest troligt kan ses som oseriös och inte vet vad jag vill. Oseriös är jag inte, men jag vet inte vad jag vill. Om en månad borde mitt liv dock vara som det ska vara och då vet jag nog mer vad jag vill. Så egentligen borde jag kanske inte vara medlem där nu, men gjort är gjort... Svamlig är jag visst också... :laugh:

Nåja, trevligt var det. Fast det kändes som en manlig kopia av mig, och två av mig kan nog bli lite för mycket. Eller så blir det jättebra. Vem vet... Inte jag... :angel:

Kl
Reggade mig igår på hp. Började skriva lite meningslösa mail med en kille, imorse undrarde han om jag ville träffas då vi pratat så länge.
Jag avböjde....

Får se vart det här slutar! Men nu är jag iaf lite sugen på att gå på en dejt

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 568
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 744
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 210
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 254
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka