Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den som för tillfället är mest intressant befinner sig på närmare 40 mils avstånd, men eftersom jag ändå planerar att byta jobb kan det innebära allt mellan 100 - 0 mil. Jag flyttar ju inte för en mans skull, jag flyttar om jag hittar ett intressant jobb.
Gissar att du - som jag - inte är helt singel och är sugen på lite skoj?
Här finns en snygg, social, 100% diskret och mycket välutrustad - 23 cm - kille från Borlänge. Ser bra ut, tar hand om mitt utseende och hur jag klär mig. 1.80 lång, väger 77 kg. Mörkblont, rätt så kortklippt hår och ljusa, gröna ögon.
*kl*
Detta ytterst charmiga mail har min väldigt ytterst anonyma profil på pannkakan fått:
Njae, jag har testat distansförhållande och det var med mitt livs största kärlek, det gick åt pipan så jag tror det får vara för min del när det gäller sånna experiment. Det är svårt nog att vara särbos i en och samma stad och det känns ändå som lagom nivå för min del, jag söker inte en ny sambo, tror inte jag är skapt för samboförhållanden fast någon får gärna försöka överbevisa mig.
kl
Noterar att många 40+ killar söker väldigt unga tjejer. Har de ålderskomplex tro? Tycker själv att en två år yngre man är "lika gammal", men det tycker tydligen inte killarna.
Jo jag förstår det och mitt utseende lockar definitivt ingen då jag visar mig som jag är till vardags för det är så jag är.
Min tro är ju att det vardagliga är det man lever med, inte någon förskönad bild.
Man lär sig leva med verkligheten helt enkelt, som singel alltså.
det är ju bara att välja vilket du tycker är värt mest-att anstränga sig lite extra eller att vara själv.
Nu måste du ta detta på rätt sätt, jag vill bara ge dig en liten inblick över hur vi kvinnor tänker när vi tittar runt på profiler. Hur ytligt det än må vara kollar man på bilden/bilderna. Det handlar inte så mycket om utseende utan mer om vad för bilder personen valt och hur personen väljer att lyfta fram sig. Fem bilder av fem möjliga med en ölburk i handen går bort, bilder med illasittande kläder och glasögon anno -72 går också bort osv. Det är en hård och ytlig värld och en makeover med stiliga kläder ansad frisyr osv ger garnterat fler svar.
Sen är naturligtvis vad man skriver också viktigt. Men jag skulle säga att 95% av alla som är på dejtingsajter sorterar redan på bilden.
Jo jag förstår det och mitt utseende lockar definitivt ingen då jag visar mig som jag är till vardags för det är så jag är.
Min tro är ju att det vardagliga är det man lever med, inte någon förskönad bild.
Man lär sig leva med verkligheten helt enkelt, som singel alltså.