Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KL
Jag har träffat en kille på nätet som jag har fallit för, första dejten var en fika och tiden bara sprang i väg, vi satt och pratade i 4 timmar och det kändes som vi känt varandra i evigheter. Sen hördes vi lite på sms varje dag efter det tills vår nästa dejt, vi gick på bio och sen föjde han med mig hem, drack vin, spelade spel och pratade länge och det slutade med att han sov över och vi hade sex. Han var väldigt gullig och kramig på morgonen när han skulle gå till jobbet, ville inte gå och stod och pussades och kramades länge innan han gick...
Jag hörde av mig på kvällen och frågade hur arbetsdagen vart och lite så, han svarade artigt men lite kort? Nu har det gått 4 dagar sedan dess och han har inte hört av sig! Jag håller på att bli gaalen, samtidgt vill jag inte vara för på? det var jag som frågade om vi skulle gå på bio, jag som frågade om han ville följa med mig hem och jag som hörde av mig på kvällen efter vi sågs...
Varför hör han inte av sig? Är han inte intresserad? Ville han bara ligga?
(jag blir jätte nojjig och kan inte tänka på annat och jag vet att jag är fjantig)
Han känner kanske likadan. Kanske han dejtar flera. Det är väl bara att ringa/skriva och fråga om han vill träffas igen.Fortfarande inget svar!! jag känner att jag vill ha ett svar, men vad ska jag skriva? Det står helt still i huvudet... Jag vill veta om han är intresserad eller inte!
Det är väl inget fel med högt ställda krav!
Om man söker en livspartner, får man väl ha lite krav!
Ditt och mitt problem är kanske att vi har för låga tankar om os själv.
Det blir lätt så om man känner sig kasserat.
Vist ska man marknadsföra sig på ett bra sätt, men kanske det är att ärligt skriva allting precis som det är, istället för att måla upp ett förhärligat bild. Kanske det finns någon därute som vill ha en för den man är. Denna hittar man ju inte ved att måla upp ett bild som kanske inte stämmer helt.
Kanske är det lika bra att skriva sina dåliga sidor med och erkänna att man bara är ett helt vanligt människa. Som vill ha någon att älska, som älskar en tillbaka, för att man är den man är. Det är väl inte för högt krav! Men ändå känns det som en ouppnåelig dröm.
Förlåt för väldigt flummigt inlägg! Läs det inte två gångar, det blir det inte bättre av.![]()
kl
Blir kontaktad på nätet jo - av småungar, gubbar och riktiga nördar![]()
kl
Alltså jag blir så trött!! VAD ska man skriva till killar för att få dem att svara på meddelanden eller ens kolla på ens sida. Är mest på mp nu, för där ser man ju bilderna genast, men hur jag än skriver så är det bara tyyyyyyyst!
Om någon kontaktar mig så brukar jag svara någonting iaf (om de inte bara skriver "hej", typ).
Hur gör ni?? Är det lika för er?
...och jag ser t.o.m bra ut![]()