Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
haha ja pratat lite med en kille, redan från början klarlagt att jag inte är ute efter ett förhållande utan enbart liksom nya kontakter, idag när jag var seg på att svara så fick jag x antal mail med frågan om varför jag var sur haha. efter att ha förklarat att jag inte var det så frågade killen om han fick min fb och jag sa nej, vi känner inte varandra, ja då var jag en player! Förstår du haha? XD svårt att skriva från mobilen för övrigt.![]()
Varför ger du ett sådant råd! Om hon gillar honom, finns det kanske ingen anledning till att dumpa. Det beror kanske på hur hetro hon är! Du kan ju bara svara hur du skulle känna, inte hur hon borde känna.Hjälp det där är creepy beteende!!
*kl*
Hur hade ni reagerat? Mitt råd till henne var att lämna. Om han nu kommit på att han egentligen vill vara kvinna under en tvåårsperiod, vad kan han då komma fram till på ytterigare två år-ett fullständigt könsbyte? Och hade man verkligen kunnat leva med det?
En kompis till mig som också nätdejtar har varit riktigt glad ett tag för att hon hittat en riktigt trevlig man som hon gillar. De har setts i några veckor, hånglat lite men inte haft sex. Nu i veckan var hon hemma hos honom och märkte att han var lite nervös och obekväm. Hon hann väl tänka att jaha, nu vill han inte ses mer. När han dessutom sa dom magiska orden "jag har ngt att berätta" stålsatte hon sig. Det han ville berätta var dock extremt oväntat. Han sa att egentligen om han fått välja hade han velat vara kvinna. Det var en process han hade gått igenom de senaste två åren då han kommit fram till att han egentligen borde varit kvinna. Han var dock bekväm i den tanken och planerade inte att göra ngt praktiskt av det.
Hur hade ni reagerat? Mitt råd till henne var att lämna. Om han nu kommit på att han egentligen vill vara kvinna under en tvåårsperiod, vad kan han då komma fram till på ytterigare två år-ett fullständigt könsbyte? Och hade man verkligen kunnat leva med det?
Varför så drastiska slutsatser? Han kanske bara försöker bana väg för att berätta att han gillar att klä sig i kvinnokläder, men vet inte hur han ska lägga fram det?![]()
För att bara ha träffats några få veckor känns detta som en JÄTTEgrej att komma med. Själv hade jag sagt tack och adjö och vänt i dörren.
Det är ju (såklart) din vän som måste känna efter om det är ett problem eller inte. Personligen kan jag inte tänka mig att jag skulle reagera särskilt mycket starkare än om personen berättat att hen insett att hen egentligen hade velat bli läkare istället för arkitekt. Och i min värld är det inte konstigt att man berättar sådant för någon man träffat i flera veckor, snarare en förutsättning för att ta något vidare... Jag är snarare skeptisk till personer som inte drar fram något skelett ur garderoben inom den tiden.![]()
Varför så drastiska slutsatser? Han kanske bara försöker bana väg för att berätta att han gillar att klä sig i kvinnokläder, men vet inte hur han ska lägga fram det?![]()
Det är stor skillnad på att ha "fel" könsidentitet och att vara drag!
Det är stor skillnad på att ha "fel" könsidentitet och att vara drag!