Sv: Nätdejting del 5!
Måndag
.
Måndag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tja, antar att det beror på vilket intresse man har
Har aldrig blivit raggad på i mina intressesammanhang![]()
Tja, får sätta hoppet till mitt intresse i permakultur kanske???
Föreläsningar på lördag, men inser att jag nog tyvärr blir rätt "inbunden" i dylika sammanhang, får av någon anledning alltid mindervärdeskomplex när det kommer till den "alternativa" delen.....
Jag brinner för det, men känner mig aldrig tillräckligt bra i dessa sammanhang... Nåja, åker enbart för att lära mer, och det lär jag säkerligen göra!!![]()
KL
Jag måste nog säga att det är av större vikt att en kvinna kan föra sig i klackar än antalet.. "juver"lite krasst sagt men du förstår nog vad jag menar.
Kan föra sig i klackar? Haha..Den var ny, har jag inte läst på dejtingsajt tidigare..
Haha.. om det är ngt som män i allmänhet söker får jag vara singel resten av mitt liv.. haha..
När vi är inne på klickande. Förväntar sig alla att det ska klicka direkt när man träffar någon eller kan klickandet växa fram när man har träffat någon några gånger?
Tycker inte heller det är sorgligt. Inte tilltalar man sina föräldrar med "mor" och "far" mera heller. Språket förändras - och språkbruket.
eller Fimpen, Pelleplutt, Lillajag, Cameltoe, MeraRödvin, the Bold...
Man (jag) måste känna sig attraherad av personen i alla fall. Om man inte känner någon som helst attraktion så spelar det inte så stor roll om man träffas fler gånger.
Eller så är det i alla fall för mig.
Däremot så är det absolut så att man måste träffas och lära känna varandra bättre för att det "riktiga" klicket ska uppstå.
När man ska försöka vaska fram guldkornen på en nätsajt så beror det väldigt mycket på hur snubbarna för sig i textform som gör om man blir intresserad eller ej.
Och "man" är fortfarande jag då...