Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du menar att de andra mailen och flirtarna har något att göra med att du fick svar av en? Hur hänger det ihop menar du?Om ni visste hur många mail å flirtar det krävs för att få ETT enda svar......![]()
Om ni visste hur många mail å flirtar det krävs för att få ETT enda svar......![]()
Om ni visste hur många mail å flirtar det krävs för att få ETT enda svar......![]()
Mitt tips är istället att läsa igneom presentationen noga och skriva ngt som visar att man läst presentationen.Och sen vara noga med vilka man mailar. Dvs bara maila dom där det är realistiskt att det kan bli ngt
Jag gjorde ett nytt försök nu i somras, men igen blir jag bara irriterad... detta med nätdejting är nog inte min grej.
KL
Lite fascinerande med män som är in på min profil dussintalet gånger utan att ta kontakt. Sådana som inte alls matchar min profil.
Varför besöker man en profil så många gånger och fortsätter göra det när man inte är i "rätt kategori"?
Jag förstod mig förvisso aldrig på det där med dejting, men det här förbryllar mig mest. Att folk "skickar iväg kontaktförsök" i form av artighetsfraser eller intetsägande frågor.
När jag surfade runt bland presentationerna så mailade jag de som väckte mitt intresse - och då pratade jag om det jag var nyfiken på! "Jaha, har du också ridit den leden/åkt dit/gått den utbildningen, vad tyckte du om den/det/den läroboken?", nått internskämt från ett spel som nämnts i presentationen, en fråga rörande hobby/yrkesutövande eller så. Alltså ett genuint intresse av meningsutbyte, inte bara en konversationsstart för att se om det är nån man vill bli sambo med. På så vis fick jag lära mig en massa, knöt en del intressanta kontakter, fick några vänner och faktiskt även en partner (för ett par år).
Kl
Nästa vecka kl 20:00 på vetenskapens värld, SVT2 kommer det handla om kärleken, bl.a. nätdejtning. Bara ett tips.
Det är nätdejting det, besöker man istället någon intresseklubb och där träffas "live" så kommer inviterna fort när det framkommit att man är singel.
Inom första timmen efter jag landat på HojRock-campingen var det två intresserade och innan kvällen var slut fanns det en tredje och henne träffar jag ofta nu mera.
Så när man träffas i verkligheten behövs varken mail eller flirtar för att få kontakt.![]()