Nätdejting del 5!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nätdejting del 5!

Eller för att man är som jag... tror på tur varje gång
tex "Tjej 35".... går man in på profilen så söker hon en kille 33-37.. jaha.. då var det kört.. oftast finns det "nya bilder" på startsidan... å så klickar man på nån som ser trevlig ut... å så är man tebaka på "tjej35" igen:D

så går det för mig rätt ofta...................hehe
/s

...och snackar vi hp så är det vansinnigt lätt att hamna på samma sida om och om igen - fel sida ;)

KL

Lite fascinerande med män som är in på min profil dussintalet gånger utan att ta kontakt. Sådana som inte alls matchar min profil.

Varför besöker man en profil så många gånger och fortsätter göra det när man inte är i "rätt kategori"?

Anledningen är att man glömmer vilka man har besökt och det är lättare att man glömmer dem som är i "fel kategori" än de som är i "rätt kategori". Sedan finns det andra orsaker, på en del sidor så ser man när någon har lagt upp nya bilder och då kan man vara nyfiken helt enkelt. Är någon däremot inne på din profil flera gånger på en dag så är de troligen för fega för att ta kontakt.

När jag var reggad på HP så märkte jag ett fenomen som jag inte förstår, det hände flera gånger att min profil besöktes av tjejer som var hälften så gamla som jag, en del var inne på min profil flera gånger med några dagars mellanrum, men de tog aldrig kontakt. Alla var från Stockholm av någon anledning och jag bor inte i Stockholm. Jag reagerade genom att blockera dem när de hade kollat min profil flera gånger.

Jag kunde förstå deras beteende om jag vore extremt snygg eller om jag hade en väldigt vältränad kropp och hade en massa bilder på den på min profil, men eftersom jag inte har det så förstår jag inte beteendet.

om man tycker att män i 50-årsåldern inte ska kalla sig 'killar', ska man samtidigt kolla vad kvinnor i 50-årsåldern kallar sig

om man tycker att det är märkligt att män inte gitter tota ihop en presentation innan de börjar flirta och maila, så ska man först kolla hur kvinnor författar sin presentation

om man tycker att män söker kvinnor i något för ungt åldersspann, så ska man först kolla i vilket åldersspann kvinnor söker

Annars blir det en lite onödig genusdebatt
Det ÄR ingen genusdebatt. Det ÄR inte angrepp på hela det manliga släktet. Koppla av.

KL

Nu har jag varit på mitt livs första dejt.

Snygg, lång men lågmäld och när vi talade kom det fram att han inte gillar somalier för att "de tagit hit för många till min kommun" och att de "är gravida stup i ett". Plus att de inte har någon hyfs. De kan inte uppföra sig, begriper inte ur man gör i tvättstugan och dessutom pratar de för högt.
Håhåjaja.

För många för vadå, undrar jag i mitt stilla sinne?
Dessutom, de barn som föds här blir ju svenska barn, som går i svensk skola, läser svenska böcker och tidningar, lever i det svenska samhället. Precis som det barn mina invandrade föräldrar fick. Jag är svensk, vad det nu betyder.

Inte mycket gemensamt där.... Synd på rara ärtor. Dessutom missstänker jag att jag inte spelar i hans liga alls, vad gäller utseende. Fast jag är ju inte intresserad.

*kl*
Jag var också på dejt idag. Charmig, kort och pratsam :)

Trevligt! ;)

Jag ska absolut ta upp det med honom och inte "dumpa" pga det.

Förmodligen har han försökt vara extra gullig för att jag varit totalt utarbetad och gnällt lite över det. Dessutom erbjöd han att skicka upp sin städfirma (han driver alltså en) för att städa åt mig!

Ok, nu har jag dött lite:arghh:

Tog upp att jag inte känner mig bekväm med att kallas Snuttis och Gullis osv och det var helt ok med honom och han skulle tänka på det.

Frid och fröjd trodde jag och vi ska eventuellt ta en snabb fika imorgon när jag har lite tid att slå ihjäl på tågstationen i staden där han befinner sig.

Då kommer ett "Hej Älskling" på kik.:banghead:

*kl*

Jag känner mig ganska trött på pannkakan och dess medlemmar just nu. Det är i princip bara 40-50 åringar som tar kontakt med mig och förväntar sig att jag ska bli eld och lågor för att de är övertygade om att jag är nyfiken på äldre män. Det är jag inte.

Jag har hittat några vettiga dock, och nästa vecka är det dags för en "dejt" :nailbiting:

Men ta det inte så bokstavligt! Vissa gillar smeknamn och han vill ju visa att han gillar dig. Han längtar väl efter att få kalla någon för älskling. Jag tror inte det betyder att han tror han älskar dig redan. ;)

KL

Om man ansluter till en dejtingsida och hoppas på att locka kvinnor - varför i hela friden väljer man smeknamnet "storabuken" ??

KL

Om man ansluter till en dejtingsida och hoppas på att locka kvinnor - varför i hela friden väljer man smeknamnet "storabuken" ??

En oss närstående bukefalist spelade wordfeud med en randomspelare som kallade sig 18,5 cm. Och så blev hon förvånad när han började ragga på henne:laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 580
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 768
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka