Sv: magbilder

Tallrik och glas går också bra ;)

Ny vecka igen? Hinner inte med.. Ändå kryper tiden fram på nåt sätt. Tycker min lill* kan komma ut helst igår.. :)

Tycker magen har börjat sjunka liiite, känner i alla fall inte samma jättetryck mot bröstkorgen hela tiden längre.
DSC01627.jpg

Dock ser man att magen ändå sitter högt :D
DSC01626.jpg

Vilken superfin och häftig mage du har! Bilden på magen framifrån ser ju ascool ut!

Och jag håller med, magen är ett toppenbord för tallrikar och glas och thékoppar också!

KL

Tack för alla kommentarer! Magen är nu lika stor som magen med My var när hon föddes (SF måttet), men den känns helt annorlunda. Det känns verkligen som att jag har magen i knät ibland, och den är mjuk och go (när den inte får sammandragningar), vilket den aldrig var med My i slutet då jag hade förvärkar typ hela tiden :D

//Julia

Kl

V 39 och ett par jättesnygga "ta kort på mig själv i spegeln bilder"

Och så en liten bild på mig och nyvaken My på "sin" sittkudde (no hands!)

//Julia

Vilken rejäl kula, ser bekvämt ut för My där. Men gör det inte ont att ha henne sittandes där? Jag tycker det gör ont att bära Emilia mot magen.

Åhh snart är det din tur igen!
Jag gissar på att det finns en pojke i din jätte fina mage!

Sådär bar jag alltid Rasmus, så smidigt! På nyårsafton satt han på magen i säkert 1 timme eller mer medans vi var och kollade på moppe-race :D

Spännande och se vem som gömmer sig där inne. Men jag tycker fortfarande magen ser mindre ut än med My.

Ja, det är himla smidigt =) Blir inte alls lika tungt för armarna heller :laugh:
Magen är enligt SF mått större än med My, och jämför man med bilder så ser den också större ut, eller iaf mer putig. Den är längre ner så det är inte samma kalaskula uppåt som med My, men den står å andra sidan ut mer än vad Mymagen gjorde.

Turbofling: Nej, det gör inte ont alls faktiskt!

//Julia

Fast det ser ut som om det borde vara obekvamt :) Men jag hade ocksa alltid Sam pa Isaacmagen, smidigt forutom att det var svart att pussa pa dem, Sam kom sa himla hogt upp! Och sa var det svart att dansa eller gora nagot som helst med ett barn mitt framfor ansiktet :D

Vilken rejäl kula, ser bekvämt ut för My där. Men gör det inte ont att ha henne sittandes där? Jag tycker det gör ont att bära Emilia mot magen.

Tänkte det samma, jag tyckte det var tok obehagligt med tryck mot magen.
Men kan det bero på hur den ligger där inne tro?
Jag fick ju inte så stor kula så den måtte ju borrat in sig på andra håll.
Kan sånt spela in?

Hur som sitta på kulan bilderna ser hel festliga ut :love:

Min mage är inte heller sa stor sa det kanske är därför.
Men det verkar väldigt praktiskt att kunna bära storasyskonet sa :)

knapplån

27.JPG

ett stycke flodko var det här haha! från ungefär mitten av vecka 27, idag går jag in i vecka 28 :)
9 pass kvar att jobba innan jag får gå hem med full hp :) känns sköööönt!!! :bump:

kl!

Fiiin kula du har & skönt med ledighet :)

Gud jag är i vecka 20 & har inte börjat fota ordentligt med vanlig kamera än, men får väl bli nu snart :) Har ju sagt till mig själv att fota i v. 20, 22, 24, 26, 28, 30 osv.... om det blir så många gånger vet jag inte.... är det bara jag som inte känner någon stress över att fota magen hela tiden? Jag är kanske lat eller har mycket att tänka på annars ;)

tack :)
jag har också känt lite stress över det där, men numera tänker jag "ähhh jag fotar när jag kommer ihåg" haha. så jag fotar sällan på dagen av den nya veckan så att säga :) men men, det går lika bra ändå haha

*KL*

Här är en bild på min "lilla" mage i vecka 24.

vecka24.jpg

Är också ruggigt dålig på att komma ihåg att ta kort på magen. Hade som plan att jag skulle ta varje vecka, men så har det inte riktigt blivit...

Senast ändrad:

tack :)
jag har också känt lite stress över det där, men numera tänker jag "ähhh jag fotar när jag kommer ihåg" haha. så jag fotar sällan på dagen av den nya veckan så att säga :) men men, det går lika bra ändå haha

Jag känner som dig :D

Viktigast e ju att man har någon bild iaf, kan vara kul sen =)
Har vänner som inte fotat alls & dom har inte ångrat sig som man kan tro...

alla e vi olika =)

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
2 763
Senast: MML
·
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 707
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 214
Senast: Fiorano
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
818
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka