Hööks vax är jättebra!! Jag förvarar det vid rumstemperatur och använder fingrarna för att smörja in det. Använder både på kängor och foten på ridstövlar.Men vad är bäst?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hööks vax är jättebra!! Jag förvarar det vid rumstemperatur och använder fingrarna för att smörja in det. Använder både på kängor och foten på ridstövlar.Men vad är bäst?
Precis som ovanstående tycker jag att Hööks vax varit bäst av de jag testat, köpte billigare på Jula som inte alls var lika bra. Även testat någon annan variant men nu håller jag mig till Hööks vax.Men vad är bäst?
Precis som ovanstående tycker jag att Hööks vax varit bäst av de jag testat, köpte billigare på Jula som inte alls var lika bra. Även testat någon annan variant men nu håller jag mig till Hööks vax.
Tror du att det skulle gå att rida i dom?
kan du använda engånshandskar. älskar det, funkar lika bra till rulla köttbullar som knåda kladdig deg.Hur smörjer du in det? Fingrarna kommer jag inte klara av @Ninnurur. Jag var ett barn vars föräldrar inte kan minnas jag någonsin ens lärde mig äta med händerna, satt med dem i luften tills de torkat av mig vid minsta kladd och det sitter i fortfarande
Liten svamp, precis som med sadel/träns. Typ samma konsistens som läderbalsam.Hur smörjer du in det? Fingrarna kommer jag inte klara av @Ninnurur. Jag var ett barn vars föräldrar inte kan minnas jag någonsin ens lärde mig äta med händerna, satt med dem i luften tills de torkat av mig vid minsta kladd och det sitter i fortfarande
Jag använder också svamp eller torr disktrasa.Hur smörjer du in det? Fingrarna kommer jag inte klara av @Ninnurur. Jag var ett barn vars föräldrar inte kan minnas jag någonsin ens lärde mig äta med händerna, satt med dem i luften tills de torkat av mig vid minsta kladd och det sitter i fortfarande
Använda fingrarna är kanon när man smörjer då värmen från händerna gör att vadmannusmörjermed går lättare in i lädret.kan du använda engånshandskar. älskar det, funkar lika bra till rulla köttbullar som knåda kladdig deg.
Har använt walker täcke i många år. Perfekt för longering, promenader och barbackaritter Du kommer säkert inte vara missnöjd!Var förbi och hämtade foder idag, dom hade Amigo Walker täcke på Rea. Så kände mig tvungen att köpa har viljat ha ett sånt länge för longering. Dock passade det inte i M så måste byta till L