Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
https://www.amazon.se/-/en/Magnetic-Hanging-Bags-Set-Magnets-Neodymium/dp/B07GK3FMWQNu skulle ju jag vilja ha såna där tackmag som fanns i horsebrands kalender. Är det någon som hittat såna, eller något lika bra, att köpa?
Jag har köpt flera teddyjackor på revolution race istället. De har ofta väldigt bra rea.Var på Maya Delorez sample sale idag, köpte ett par kompressionsbyxor och en långärmad topp med mesh för 700, så helt okej priser. Hade velat ha en teddy men de var såklart slut.
Hur är de i storleken?Visa bifogad fil 160292
Köpte ett rundsytt träns från The Equimist när de släpptes.
Riktigt fint träns och fin kvalitet på lädret.
Ganska normala till rymliga skulle jag säga.Hur är de i storleken?
Jag är allt lite sugen på ett sånt! Men jag har ju förbrukat veckopengen för ett bra tag framöver tror jag... så får vänta lite. I alla fall tills nya hästen kommit hem.Visa bifogad fil 160292
Köpte ett rundsytt träns från The Equimist när de släpptes.
Riktigt fint träns och fin kvalitet på lädret.
Detta tycker jag är värt pengarna och man kan ju hålla koll när de har rea.Jag är allt lite sugen på ett sånt! Men jag har ju förbrukat veckopengen för ett bra tag framöver tror jag... så får vänta lite. I alla fall tills nya hästen kommit hem.
Men fy så trist! Jag får kolla lite på storlekar när hästen har kommit, han kan säkert ta över något träns från min andra häst också Men jag misstänker att nya hästens huvud är en del kortare. Jag vill ha träns med engelsk nosgrimma, men antar att det går att få det istället för aachen. Jag köpte faktiskt ett träns till nya hästen när jag var i Portugal också, så han har redan ett som är bara hans!Detta tycker jag är värt pengarna och man kan ju hålla koll när de har rea.
Som jämförelse köpte jag ett Finesseträns för drygt två år sedan. Samma prisklass men vilket skitträns. Urusel läderkvalité. Pannbandet ramlade av i somras när jag tömkörde.
Hon som ligger bakom tränset är dessutom otroligt dryg och oförskämd.
Man blir idiotförklarad när man påtalar den dåliga kvaliten.
Det tränset ligger numera bara i skåpet och jag kan lika gärna slänga det.