Stora shoppingtråden III

Nämen så ska det verkligen inte vara. Det har jag råkat ut för med ett Bombersbett. Var ett med lockup och mittdelen var nåt fruktansvärt vass så det åkte tillbaka asap. Även skickat tillbaka ett Fager för att det hade vassheter just I lederna..
Men usch då! Hm, kanske borde försöka beställa samma från en annan butik då och se om man får hem ett bättre bett 😅

Jag har Haglundstäcke i 100 gram och 200 gram och är väldigt nöjd med dom.
Sen har jag även det som heter premium med liner. Det är också bra
Låter jättebra, jag tänker det som heter premium, 50 g och sen en liner, då har han en grunduppsättning när han kommer. Frågan är hur tjock liner jag ska köpa, jag vet ju inte riktigt hur frusen av sig han kommer vara. Men det går ju att komplettera med efter hand tänker jag, så 100 g är nog vettigast att börja med. Jag hoppas bara att jag uppskattar storleken rätt :D (och i den här tråden tänker jag att ingen tycker det är konstigt att köpa täcken till en häst som kommer hit i mars redan nu)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 139
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Nu startar jag en egen tråd gällande denna diskussionen, men min utgångspunkt är i alla fall följande: Att hålla häst kostar mycket...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
13 584
Senast: Fibusen
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 052
Senast: Mia_R
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 862
Senast: Jamtland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka