Stora shoppingtråden III

Hur är haglunds 50 g med linerfunktion i passform? Min nordsvenska dam behöver täcken som rymmer lite djupare bog och bredare halsbas men är nyfiken på det där täcket iom v-knäppningen, större svanslapp och bättre pris än mina amigo bravo.
Det är precis det täcket jag köpt, men har ju inte provat det än eftersom hästen är i Portugal. I butiken sa de att det är gott om plats för lite grövre bog när de hörde att det var till en lusitano (men jag tycker iofs inte att våra lusitanos har särskilt kraftiga bogar)

Det är precis det täcket jag köpt, men har ju inte provat det än eftersom hästen är i Portugal. I butiken sa de att det är gott om plats för lite grövre bog när de hörde att det var till en lusitano (men jag tycker iofs inte att våra lusitanos har särskilt kraftiga bogar)
Nä, min dam är rätt smäcker men har djupet så är just "kväv"risken när de betar som jag undrar över. Men tänker att jag får väl köpa ett och prova. I vår snålblåst här nere så räcker inte amigos svanslapp till riktigt.

Nä, min dam är rätt smäcker men har djupet så är just "kväv"risken när de betar som jag undrar över. Men tänker att jag får väl köpa ett och prova. I vår snålblåst här nere så räcker inte amigos svanslapp till riktigt.
Jag finns i södra skåne, så vill du titta på mitt får du hojta. Men som sagt, de verkar vara väldigt smidiga med returer.

Jag har köpt långtyglar 6m då hästen ofta arbetas från marken. De får nog vänta med att användas dock då hon är extremt explosiv efter 4v ”vila” (rehabschema efter veterinär) men så småningom så 😊

IMG_9864.webp

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 166
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Nu startar jag en egen tråd gällande denna diskussionen, men min utgångspunkt är i alla fall följande: Att hålla häst kostar mycket...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
13 588
Senast: Fibusen
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 052
Senast: Mia_R
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 863
Senast: Jamtland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka