Sv: magbilder

Då får jag va först med att gissa! Bara för att din mage har varit "högre upp" än min hela tiden och spetsigare säger jag pojke ;) Fast jag har ju drömt att vi får varsin flicka, så vi får väl se, jag säger pojke iaf!

Jag är grymt dålig på att uppdatera men slänger in en bild från vecka 30 (29+0), går in i vecka 31 imorgon så den är en vecka gammal! Enligt könsbestämnings-UL är det en liten flicka som gömmer sej i magen!:love:

http://www.pixbox.se/pic_show_id31420176.html

Bilder från mig.

Väntar en tjej i mitten av aug, men folk har sagt att jag har en "killmage".

V 18, det har börjat puta lite

V 29

V 33

V 37
drar in... ;)

avslappnad...

Oj det var ingen stor mage! Liten och behändig, måste vara skönt! Annars är ju våra magar rätt lika till formen, höga och jämnrunda :D

Tack! :D
En nackdel dock med så hög mage är att jag har svår att andas djupa andetag. Det tar stopp! Jag har ytandats några veckor nu. :crazy:

Jag förstår det. Min va så låg på slutet att jag va tvungen att sitta bredbent när jag satt ner så magen kunde hänga ner imellan! Men jag hade aldrig problemet att han låg och tröck på lungorna!

på sista kortet var den jättelik Mymagen!

men gud vad fort det har gått (säkert inte för dig:p), du var ju nytt i v 6:eek:

Ja, ibland är den väldigt lik från sidan, men framifrån är annorlunda, och så är den lite lägre. Det känns faktiskt som om det har gått ganska fort, men nu på slutet går det långsamt igen...

Här kommer en till lite kul bild på magen, lite knasigt perspektiv eftersom jag tagit den själv. Egentligen så syns min midja ganska tydligt.

//Julia

kl

Jag bombarderar den här tråden med min v 35 mage :D

På hästryggen i går, bara "åka häst ridning"

//Julia

Härligt att rida :)

Här är jag i vecka 17+1
v171_101165916.jpg

Senast ändrad:

Åh det är ju dags snart för dig :banana:

Vilken jättefin mage, och vilken gudomligt fin häst :love:

Förresten, alla magar här är superfina, och jag är såå avis :p
/Tillit - syskon-sugen till max :love:

*knapplån*

taget för några dagar sedan, då v 32(+2). Går sakta med säkert frammåt! Har lyckats få en liten bristning på höften, men annars så har jag klarat mig - men än är det några veckor kvar!

Ska bli såå spännande och se om det är en liten flicka eller pojke i magen! :)

Jag sager som Comfort, shit vad tiden gar fort nar andra ar gravida :D Bara ett par veckor kvar ju! Superfin mage! Harligt att du fortfarande kan rida, undrar hur det kanns for bebisen nar du galopperar :D

Åh fina fina du, snart är det ju dags för en ny liten minimänniska att komma <3

Thytur är så jäkla vacker!!! Kul att se lite bilder på han med =D

kl

Kanske dags att dela med sig av magen....
1 vecka till BF, tillbringat en vecka på Öland så här:

CIMG2259.jpg

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 591
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 706
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 203
Senast: Fiorano
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
814
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror
  • Hemmasittare

Hund, Katt, Andra Djur