Sv: magbilder

GOSCH!!!!

Redan v.32, herrejesus 8 veckor kvar tills du är dubbelmamma =D...

Jättefin mage, rundare i formen än med My ?

Jag veeeeeeeeeeeet!

Tiden bara rusar iväg! Nu är jag redan i mitten av v 33... Börjar få lite smått panik att ingenting är färdigt ännu för lilla bebisen, och jag har knappt ens hunnit tänka på vad vi eventuellt kan behöva som vi inte redan har. Allt är utlånat till lilla kusinen för tillfället :D

Magen är kanske lite rundare i formen, men den ser faktiskt både rundare och mindre ut på bild än vad den upplevs i verkligheten. Den känns absolut betydligt lägre ner än med My iaf...

Jag hinner inte heller med, det gar sa fort den här gangen.
Vi ska snart aka till Sverige pa lite semester och vi hade tänkt att ha allt hemma till bebisen innan vi aker. Sambon sa igar att da maste vi aka och handla den här helgen eller nästa. Jag har skrivit en lista pa vad vi behöver iaf.

Jag borde ta en ny bild pa min mage, men jag vet inte rikitigt i vilken flyttkartong kameran hamnade. Sambon tyckte iaf att magen vuxit mkt senaste veckan och det märker jag pa tröjor. Min kompis undrade idag om dom verkligen räknat rätt pa veckorna, hon tyckte min mage är mini för att vara i v.30.

*kl*

Antagligen sista "fräscha" magbilderna:

v.41 40+0

version-b3029d7230e1552780718d5c23b4215a

version-17100d05d2a87353f762f4a5b399250d

Äntligen så är det snart över! :bow:

Sista magbilden!! De var ju nyss du vart gravid! Och Freyja_bus yup bara 1 månad kvar :eek: Shit vad fort det går.

Haha fort och fort! Själv känner jag att jag kan joina elefanterna snart, :( fast för Freya kan jag verkligen hålla med om att det gått fort för! Måste vara ganska skönt!

Å, det var en liten perfekt mage! Jättefin!

kl

Här kommer min klump till mage v 34. Jag vet att jag ser väldigt trött ut (och det är jag också!) och har lite lustiga kläder på mig, men det bjuder jag på :laugh:

Samma vecka med My

Lite annan form och storlek den här gången... Vad tror ni att det är där inne? Flicka/pojke?

//Julia

Visst är den mindre? Eller hur ligger du SF mässigt? Eller kanske de här ligger med ihopkurad med benen ;)

Gissar på en pojke, men mest för de är kul att ha en av varje.

Jag vet att jag har en flicka i min mage och min mage är väldigt rund och har så alltid varit och eftersom att din mage är mer spetsig (eller vad ska man kalla den?) så tror jag att det är en pojke! ;)

Nä, den är större :D Och har så varit hela tiden. Med My hade jag sf 33 cm i samma vecka som jag nu har 35 cm. Ingen jätteskillnad, men den här bebisen är redan fixerad dessutom och ligger lägre ner, så magen putar ut mycket mer.

Med My hade jag en "typisk pojkmage", som stod rakt ut. Den här gången är formen lite annorlunda men den står fortfarande rakt ut.

Min första känsla den här gången var pojke, men nu börjar jag tveka lite... ska bli spännande att se!

//Julia

Oj vad annorlunda magen var jämfört med när du väntade My.
Jag tror att det är en flicka ;)

Vecka 35 (34+0) för mig nu då!

Sf-mått 33 och hjärtljuden låg på 152 på kollen i onsdags =)

34792_1280565371.jpg

74132_1280565478.jpg

Nån som vill gissa på pojke eller flicka? (jag har ingen aning ;))

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 580
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 706
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 203
Senast: Fiorano
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
814
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka