Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
aneka du har en riktigt fin mage, och en väldans fin bikini!!
Själv måste jag ragga upp en baddräkt att dölja rändrena på kaggen men alla ser ju så tantiga ut
Bikinin kommer från H&M. Va ju tvungen å ha en ny till den här sommaren då både tuttar å bakdelen har växt
Fast H&M har väll några snygga baddräkter? Som inte är så tantiga. Kolla även in KappAhl! Eller är du inte sugen på den gamla hederliga Adidas baddräkten på stadium?
Nu kommer de andra bilderna från v 29 som jag pratade om. Vi har varit på semester hos min mormor under några dagar ute i S:t Annas skärgård. Jättehärligt och toppenväder!
Här kommer daliga bilder pa min mage, tagen i början pa v. 27. Pa midsommar fick jag kommentaren att det inte syns att jag är gravid, men visst syns det väl?
Kul att kolla på lite magar.
Måste ta några nya bilder på min mage. Den har växt en del på sistonde, tycker iaf jag. Alla komenterar den iaf, dock så var det en i stallet idag som gissade på att jag var i vecka 20, har gått 27 fulla veckor nu.
Ska kolla om jag hittar lite bilder där magen syns.
Hundavel & Ras Det låter som att det är en pudel ni beskriver och om ni sneglat på cavapoo, men är osäkra på just blandningen, så är ni redan inne på...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.