Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
När jag läste att du redan var sa langt tänkte jag, men du var väl inte sa langt förre mig? Sen insag jag att du inte är det och att jag snart är i v.26. Det gar sa mkt fortare den här gangen känns det som. Snart har vi vara bebisar
Jag tycker det känns som det går så himmla mkt fortare för dig! Nästan som att du springer om mig snart!! Har nog inte insett själv att jag bara har 5 veckor kvar!
jaa det var väl inte breakdansare därinne, men han sprattlade runt emellanåt han mådde hur bra som helst iallafall sa barnmorskan
jag har också gjort tre stycken, det bästa jag vet
Är nu i v.36(35+4) Jämförelsebilderna är från v.35 (34+2)
mot förra v.:
mot förra v.:
Den har växt 1cm på midjemåttet på bredaste stället iaf. Men känns även som den sjukit och alla jag träffas säger att den har sjukit så jag tror nog att den har gjort det. Men antar att den har mkt kvar att sjunka innan det är dax!
Tack! Ja den är väldigt smidigt! Jag som trodde att jag skulle få en gigantomage. Trodde inte jag hade så mkt plats innuti kroppen! Känns inte heller som att det är några organ som pressas undan, så hur bebis ligger är en bra fråga
Hästmänniskan Jag är rätt dålig på att sätta mål överlag utan gillar att ta det som det kommer numera.
Mitt främsta mål är att ha roligt med hästarna...
Ekonomi & Juridik Har ni egna hästar i verksamheten så lär ni beskattas för det. Heter det sköntaxeras? Så ni får betala för era egna hästar installning...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.