Sv: magbilder

kl
Vad fina alla är med sina magar :) Bollen, det där ser rikigt skönt ut.

Här är ngr kort pa min mage i v. 33, den första tog jag igar (32+3) och den andra idag. Tycker den vuxit över natten.

Det har varit jätteskönt, nu ska jag bara knipa en natt och en låååång bilfärd hem......

Det ser ut som din mage har vuxit lite, men den ser smidig ut.....

Far ofta kommentarer om att den är liten, den är inte sa mkt ivägen men bebisen är ju lika stor ända och tar sin plats= alla organ känns mosade.
Din mage ser inte heller sa stor ut sa jag kan gissa att du känner samma sak.

ny vecka äntligen... idag vecka 37 (36+1)

Enligt barnmorskan har bebisen fixerat sig, och då tycker jag att magen bör har börjat sjunka lite och att trycket från revbenen släppt. Men jag måste fortfarande gå och luta mig bakåt i princip, annars har jag en rumpa eller fot upp i bröstkorgen.. :cool:

28462_1281877947.jpg

53172_1281878050.jpg

Hoppas att veckorna susar förbi nu!!

Ja, andningen är inte det lättaste. Nu kan jag relatera till hur min man har det när han känner av sin astma....
Han brukar fråga om jag vill ha av hans astmamedicin när det "piper" när jag andas på kvällarna när vi har gått och lagt oss... :D Tyvärr tror jag inte att det skulle hjälpa.

Vad smidig mage!

Turbofling: Jättesöt kula =)

Ireland: Din mage är verkligen jättefin! Kul med någon som är lika långt gången som jag själv =)

suddis: Du har verkligen en toppenfin mage!

wtf: skojig bild! Nu syns det verkligen!

Mirabel: Gullig liten kula!

kl

Här är min mage i v 37

Jag ser inte klok ut... men det kan jag väl bjuda på

På den här bilden ser jag dock ännu värre ut, så det blev bortklippt huvud :D

Här är v 37 med My i magen, visserligen i slutet på v 37 och inte i början som de bilderna jag visar på nya magen...

//Julia

Rund och go som jag kanske? ;)

Med tre veckor kvar kommer här några bilder på mig från i kväll (v 38)

Magen är en perfekt sittkudde =)

//Julia

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
2 763
Senast: MML
·
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 707
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 214
Senast: Fiorano
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
818
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka