Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Far ofta kommentarer om att den är liten, den är inte sa mkt ivägen men bebisen är ju lika stor ända och tar sin plats= alla organ känns mosade.
Din mage ser inte heller sa stor ut sa jag kan gissa att du känner samma sak.
Enligt barnmorskan har bebisen fixerat sig, och då tycker jag att magen bör har börjat sjunka lite och att trycket från revbenen släppt. Men jag måste fortfarande gå och luta mig bakåt i princip, annars har jag en rumpa eller fot upp i bröstkorgen..
Ja, andningen är inte det lättaste. Nu kan jag relatera till hur min man har det när han känner av sin astma....
Han brukar fråga om jag vill ha av hans astmamedicin när det "piper" när jag andas på kvällarna när vi har gått och lagt oss... Tyvärr tror jag inte att det skulle hjälpa.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.