Sv: magbilder

jaa jag tyckte att min mage började ta fart kring vecka 20, men först nu börjar den ta i när jag böjer mig fram å så :p är ju i v 28 (27+2) nu.
herregud hur mycket tjockare ska man bli liksom? haha

De e ganska sjukt hur magen kan växa!

27616610.jpg

30145488.jpg

Lixom, vart kommer all hud ifrån? Och vart tar huden vägen sen?

30257774.jpg

Måste nog ta och skaffa mig ett tredje barn, så kanske jag kan klura ut det ;)

Är nog inte alla som "har den turen" att bli platt som en pannkaka efter man fött barn.... är ju så olika!

Fast vart försvinner huden?? Och det är ju så olika. När maken hämtade oss på BB och jag böt om såg han direkt på hur mkt smalare jag var efter förlossningen med Tilde mot med Rasmus.

Och smal som en pannkaka? På vårt bröllop när Rasmus var 10 månader fick jag frågan om vi gifte oss för vi väntade en till :rofl:

KL

Antagligen sista bilden på mig. v.40 idag.

31329_1283576150.jpg

Har tid på förlossningen halv 9 och bli antagligen igångsatt under dagen ifall det inte startar av sig själv. Vattnet började gå kl 12 igår natt...

:laugh:

*knapplån*

Jämförelse. Blir fortfarande så förvånad när jag ser bilderna som man tar - är jag så stor?? haha. Visst att man känner sig lite klumpig, men magen ser mycket större ut på bild än vad den känns som!

Hemma frpn BB!! :bump:
Vi fick en liten flicka 01.58 inatt den 5 sept. Alicia blir namnet :)
Allt gick bra och vi är så glada för henne och att det är över! Bilder kommer senare.

Första bilderna på min mage:

v. 30 (29+1)
31608766.jpg

Samma dag med sonen
25528319.jpg

Någon som vågar sig på en gissning?

Jo, det ska jag tala om för dig. Den dras inte tillbaka öht, utan flyttar ner en dm och hänger sen kvar där tills man tar fram kniven. :cool:

Jag fick nog din hud också :p

Håller med. Har två fina slappa sadelväskor som dinglar i bak. Men dem ser jag ju inte så det skiter jag i.:p

Sen så är det kanske som med hjärnan, man har mer yta än man tror för det är så veckigt/rynkigt.

Hej alla tjejor!
Jag är alldeles ny och känner mig alldeles förvirrad...
Googlade magbilder för att se hur div gravidmagar ser ut kring v 7 och hamnade här :-)
JAg hittar inget från så tidigt i grav men har sett många många andra finfina gravidmagar! :-)

Har ni tips på var jag kan hitta foton från så tidigt i grav?
Min mage är alldeles svullen (vet att magen kan bli/blir svullen), ser ut som en v 12 mage eller nåt....
Undrar lite om det är så det ska vara?

Alla magar är olika stora. Man ska inte hålla på & jämföra tycker jag... fattar lixom inte vitsen med att jaga bilder på nätet för att jämföra hur stor man är med andra.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
2 920
Senast: MML
·
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 709
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 214
Senast: Fiorano
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
818
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Uppdateringstråd 30