Sv: magbilder

fast jag hade lite mage men aldrig några problem med att hon sparkade på revbenen, hade svårt att andas, eller aldrig några problem alls, fick inte en enda spark som gjorde ont. Mådde hur bra som helst hela tiden och ut kom en 3,5 kilos klump:)

fast jag hade lite mage men aldrig några problem med att hon sparkade på revbenen, hade svårt att andas, eller aldrig några problem alls, fick inte en enda spark som gjorde ont. Mådde hur bra som helst hela tiden och ut kom en 3,5 kilos klump:)

snälla säg då att min fördom att du i så fall är lite längre stämmer? :angel::D
Kan själv tänka tillbaka på mina ömma revben, tusan så dom grävde sig upp under (kändes det som)

Jag hade liten mage med Emilia ocksa, men hon var väldigt lugn och det gjorde aldrig ont när hon rörde sig. Den här skrutten rör sig betydligt mer men sparkas aldig hart, men är bra pa att fa till onda buffar (revbenen har iaf klarat sig bra).

Jag är 162 sa det är kanske dom centimetrarna som skiljer oss at som gör att mina revben klarar sig :)

För mig hjälpte det inte att vara lång (177 cm). Revben och lungor fick sitt ändå. :p

Jag e 165. Rasmus sparkade jämt på revbenen, hårt och MASSOR. Men Tilde minns jag inte att hon sparkade mig en endaste gång.

Där emot så kittlade min mamma henne så hon typ hoppade när jag var i v.36-37 :crazy: Det kändes som halva hennes huvud var ut och vände ungefär. Hade jag vart öppen minsta mm hade hon nog flygit ut!!

31.JPG

här är min kula i v 31 :)
och nu är jag ledig i 15 månader, sååååå skönt! (hp+fp)

tro mig, det kommer kännas som värsta semestern jämfört med att jobba eftersom jag inte trivs på mitt jobb ;)

vilken fin! Den ser ganska stor men behändig ut, liksom lite rundad längst ner.
Ångrar att jag inte tog magbilder.
Skönt att vara ledig och vila upp sig lite innan BF också!

Vilken underbar bild:love:

Tack, haffade kameran när jag själv tyckte det såg mysigt ut.
Egentligen skulle jag vilja ha ett foto som är taget av någon duktig fotograf, men vet inte om jag orkar dra det stråt till stacken :) Roligare & ha på sin nyfödda sen.

Du citerade nyfödd... menade du magbild, att jag kommer ångra det annars?

Känns som det ligger planering bakom det & jag har fullt upp med jobb & andra saker :d Dålig ursäkt va?!

Jag gjorde i alla fall det massor. Tog bild bara för att med Rasmus, åh vad jobbigt de var efteråt sen. Därför jag har så många fina bilder med Tilde i magen.

Men jag hann inte med någon gipsavgjutning den här gången heller!! Så får väl se till å fixa en 3e gravidmage å fixa de då ;)

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 144
Senast: Tantan
·
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 709
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 217
Senast: Fiorano
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
819
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka