Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jättefin kula! Jag hade också jättemycket bristingar, nu 9 månader efter syns de knappt. Klart det hade varit skojigare utan dem, men jag är t ex mer orolig för mina delade magmuskler än bristningarna...
hihi jag vet! jag börjar bli lite nervös mest för att sambon ska operera foten den 26:e oktober och han kommer ju vara gipsad i 3 månader efter... :/
30 nov har jag bf, så han kommer ju inte kunna hjälpa mig så jättemycket men som tur är har jag vetat om det läääänge, så jag slapp ju bli överraskad så här nu på slutet hehe då hade jag nog inte kunnat acceptera det så som jag har gjort nu.
jag vet ju att dom inte kommer synas sen, men det känns ändå jobbigt..
när jag fick bröst så var de helt blårandiga men nu syns det inte om man inte verkligen stirrar, men trots att brösten har fläskat på sig en hel del nu så har jag inte fått några nya bristningar där
tackar ja den är ganska stor haha jag ser det inte riktigt själv förrän jag ser det på bild av nån konstig anledning haha, blev nästan chockad när jag såg bilden!
Haha, kinderna beror på en skållhet dusch precis innan
Idag går jag in i v. 39. 13 dagar kvar till BF. Nervositeten börjar krypa på lite smått.
wtf: Vilken fin bild!
tack!
min stackars sambo tycker att jag är skitdryg när jag börjar tjata om att vi ska gå in i studion, men han ställer ju upp om än med en suck
den där bilden är tagen med självutlösaren så det var inte helt enkelt att få till det
Trädgård & Växter Tur att det var en gold iaf, vad det nu är, iom att du får en ring of fire för 49 kr på Ikea... 🙈 Hoppas att jag inte får samma, just...
Hundavel & Ras I trådstarten så uppfattade jag det som TS sökte en hund till hela familjen och inte tänkte dumpa hunden helt till 10-åringen. Att vråla...
Foder & Strö Förutom många bra tips i tråden och rutimer du redan har så föredrar jag att ha fri tillgång på grovfoder så att hästarna kan äta när de...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.