Sv: magbilder

Wow det är snart dags för dig ju!!

Bristningar fick jag oxå, men de hindrar inte mig att klä mig i bikini. Tänkte mer på dem när jag var gravid.

Jättefin kula! Jag hade också jättemycket bristingar, nu 9 månader efter syns de knappt. Klart det hade varit skojigare utan dem, men jag är t ex mer orolig för mina delade magmuskler än bristningarna... :)

hihi jag vet! jag börjar bli lite nervös :p mest för att sambon ska operera foten den 26:e oktober och han kommer ju vara gipsad i 3 månader efter... :/
30 nov har jag bf, så han kommer ju inte kunna hjälpa mig så jättemycket :( men som tur är har jag vetat om det läääänge, så jag slapp ju bli överraskad så här nu på slutet hehe :) då hade jag nog inte kunnat acceptera det så som jag har gjort nu.

jag vet ju att dom inte kommer synas sen, men det känns ändå jobbigt..
när jag fick bröst så var de helt blårandiga men nu syns det inte om man inte verkligen stirrar, men trots att brösten har fläskat på sig en hel del nu så har jag inte fått några nya bristningar där :p

kommer bergis spricka ända till kina också haha :p

tackar :) ja den är ganska stor haha :) jag ser det inte riktigt själv förrän jag ser det på bild av nån konstig anledning haha, blev nästan chockad när jag såg bilden!

*Kl*

Här kommer premiären för mig i den här tråden:
67414_10150099455416102_598856101_7296001_5900269_n.jpg

Jämförelse mellan 5+2 och 10+1.

knapplån

40892_448116051282_720616282_5946062_1906427_n.jpg

vecka 34+2 :) fifan vad snabbt tiden går! jag har varit hemma en månad nu och det känns ungefär som en vecka bara.. :crazy:

Börjar bli nära nu?? (Syftar på de röda kinderna...)
Och så otroligt vacker :love:

wtf Vilken bild :love: Synd att min partner aldrig skulle ställa upp på nått liknande :(

Haha, kinderna beror på en skållhet dusch precis innan :D
Idag går jag in i v. 39. 13 dagar kvar till BF. :bump: Nervositeten börjar krypa på lite smått.

wtf
: Vilken fin bild!

tack! :)
min stackars sambo tycker att jag är skitdryg när jag börjar tjata om att vi ska gå in i studion, men han ställer ju upp om än med en suck :p
den där bilden är tagen med självutlösaren så det var inte helt enkelt att få till det :)

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 232
Senast: Tantan
·
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 709
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 218
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
822
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka