Sv: magbilder

Bilder tagen för några dagar sedan i v 36 (35+3) exakt en månad kvar!

31778447.jpg

Inser att den ser större ut än vad jag tror fram ifrån :D

31778451.jpg

Fina alla är med sina magar:). Ska ta en magbild på mig snart, börjar ju synas även på bild att jag är gravid i v 18.:bump:

Nejmen titta en liten kula :)

Oj vad tiden går snabbt.... inte länge sen man la ut första bilden på knappt något alls & nu kan man knappt sitta normalt ;)

Jo, vi börjar undra det också :eek: Mamma sa när hon sett bilderna på FB att det såg ut som jag var i 5-6:e månaden. Hittills har det ju inte visat tecken på att stanna av heller utan det syns tydlig skillnad varje vecka. Vi får väl se :o :D

jag tycker den är rätt lik min v 34! Min är lite rundare upptill bara.
19180_270776401049_684896049_3865940_3985206_n.jpg

kanske är det dina tarmar som är mkt svullna så det lägger sig lite sen...

Jo, min är mer toppig :laugh:
Det kan vara tarmarna men brukar de svullna mer för varje vecka? :confused: Jag blir i princip mer och mer putig för varje dag som går. Tur att tuttarna växer i samma fart :rofl:

Sambon skrattar mest och tycker att det är superkul med den stora magen, men han slipper ju mosa ihop magen i ridbyxor ;)

img_4751_115285574_115286190.jpg

img_8245_115285563_115286287.jpg

Här kommer lite halvkassa mobilbilder från slutet på vecka 29.
Nu börjar man känna av magen, men den är inte i vägen iaf.
Upp 5,5 kg sen start.

ja de växer väl lite hela tiden, och sen slutar de och går tillbaka så att man blir "smalare" igen .

Tvillingar tänkte jag med på;)

Jo, min är mer toppig :laugh:
Det kan vara tarmarna men brukar de svullna mer för varje vecka? :confused: Jag blir i princip mer och mer putig för varje dag som går. Tur att tuttarna växer i samma fart :rofl:

Sambon skrattar mest och tycker att det är superkul med den stora magen, men han slipper ju mosa ihop magen i ridbyxor ;)

Trodde han skulle vara mer glad för de växande titsen:D

Nepp, inga tvillingar i släkten. UL förra veckan hittade bara en bebis, kan ju ha missats men nja. Det är nog bara en även om sambon innan UL var säker på att det var två :p

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 232
Senast: Tantan
·
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 709
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 218
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
822
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka