Sv: magbilder

Gipsavgjutning tycker jag är så coolt! Vet inte om jag skulle hänga det på väggen, inte där jag bor nu iaf. Men jag gillar konst & målningar i överlag.
phpnoha7h.jpg

Lånad bild från Fm.

Kollade du på familjen annorlunda? Tina hade en sån avgjutning, har för mig jag läste i hennes blogg att den gjordes på toan på förlossningen av stulna gipslindor på sjukhuset :rofl:
Den hängde på deras gamla öppna spis som var putsat i vitt, det var faktiskt fint för den hade ju samma färg och stack inte ut så mkt. Tror de var i deras sovrum.

Hahaha hon måste ha drivit ;)
Eller det kanske var en ovanligt utdragen & lång förlossning :rofl:

Jag hade mkt väl hunnit med det under min förlossning och kunnat klara av under dom första 4h iaf. Med tanke på att gipset torkar ju på en timme det som dom använder till att gipsa ihop ben med. Fast jag säger inte hurvida skönt det är att sitta fast i gips när man har värkar.

Men det låter verkligen som något hon skulle kunnat gjort tycker jag. Hon verkar vara en sån person!

håller med, jag hade också hunnit göra en sån.

Eller 10:D

Jag tycker det är snyggt och skulle lätt kunna tänka mig att göra det nästa gång!

Jo men ändå en konstig idé att stjäla gipsbindor från sjukhuset, eller jag skulle nog aldrig få för mig att göra det. :rofl:

Jag ser inte din bild..?

*knapp*

Min lilla (?) bula i v 19+1
191-sida_110517476.jpg

Jag tycker den har blivit högre-rundare?

Nu var det 4 veckor sedan jag fotade min mage så jag tyckte det var dags med en liten uppdatering. Bildbomb ;) Är i vecka 25+3, 95 cm runt om & + 5,5 kg på vågen.

dsc_1238_111460213.jpg

dsc_1260_111459903.jpg

dsc_1240_111458951.jpg

dsc_1226_111459256.jpg

v. 35 (34+0)
31744456.jpg

31744457.jpg

Med min son i samma vecka (och med samma tröja ;) )

26124104.jpg

knapplån

69116_445105996282_720616282_5891504_6141840_n.jpg

vecka 33+2 och +12 kg :)

har fått en del bristningar på magen nu också :( uscha så tråkigt det känns alltså! så avundsjuk på folk som slipper få det!

Jag är i vecka 28 idag å har fått några små bristningar redan som knappt syns mitt på magen... Dock har jag röda fina bristningar på båda sidor av midjan... Mindre roligt, men bara att gilla läget... :cry:

mina började också komma runt v 28 och då syntes dom knappt, men nu kan man inte missta sig längre...
meeeen, jag tar ju hellre bristningar och en bebis än inga bristningar och ingen bebis :)

Ja men precis! Det är bara att bada med shorts å linne :D Bristningarna på låren kom tidigt... har nog gått upp väldigt väldigt mycket tror jag, men vägrar veta vad jag väger nu :angel:

Men längtar till bebis på utsidan, även om jag tycker det är lite läskigt hur jag ska klara det hela osv osv...

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 144
Senast: Tantan
·
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 709
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 217
Senast: Fiorano
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
819
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka