Sv: magbilder

Det är väldigt vanligt att man är svullen i den veckan. Det brukar lägga sig runt v.12-13.
Jag såg mer gravid ut i v.8 än i v.13.

dsc_1041_107033521.jpg

dsc_1064_107033636.jpg

Vecka 21+2

Ja, stor är den inte men bebisen är ju ända normalstor sa den ligger lagt in och trycker pa lungor och magsäck ist. Vet inte inte om det är en fördel att ha liten mage faktiskt :)

Fin liten mage! Snart är det dags för dig med!

kl

Nu är min mage borta (ja, bebisinnehållet är borta iaf:D) men måste ju visa de sista bilderna jag har på magen! Maja föddes i torsdags i v 39+4

v 40 (39+1)

På förlossningen, härligt lullig av lustgasen

På förlossningen (med snygga underkläder!9

//Julia

Grattis! =D

Här är första bilden på mig som jag lägger ut. Denna tagen idag (putsade spegeln efter att jag tog den ;)) men tycker inte att det syns så mycket... Kan ta en till ikväll å se om det är någon skillnad. :idea:

Vecka 22+5
31644871.jpg

alltså för mig är det verkligen en gåta hur du kan se så otroligt fräsh ut hela tiden!? syns ju verkligen inte på ditt ansikte att du är mitt uppe i en förlossning, snarare som att du ligger och myser i sängen efter att precis kommit hem från en två veckors spavistelse!! :confused::D

Lägger upp vår "före-bild" också, dock vet vi nu i efterhand att jag var i v 3+1 när bilden togs :D

31-sida_108085763.jpg

Och 12+0
120-sida_108086327.jpg

Ha ha, gött att det ser ut så!

Jag kände mig faktiskt väldigt pigg mellan värkarna och även efteråt! Sen gör ju kanske lustgasen sitt också =)

//Julia

Liten- Ja
Behändig- Nej

:)

Bebis ligger konstant och trycker pa alla organ som finns, tror jag. Maste kissa ungefär jämt och andas är rikigt tungt. Hade önskat att magen var lite större sa bebisen hade lite mer plats.

åh jag skulle vilja lägga ut bilder på hur jag såg ut under/efter maratonförlossningen, men alla kort är borta:cry:

Nej varför det?

Här ser jag inte så fräsch ut, vattnet gick ju innan jag hann till frissan med Rasmus!

(Efter att kortet tog kom BM och undersökte och sa att jag är öppen 8 cm :angel: )
phpes7eyk.jpg

Liten- Ja
Behändig- Nej

:)

Bebis ligger konstant och trycker pa alla organ som finns, tror jag. Maste kissa ungefär jämt och andas är rikigt tungt. Hade önskat att magen var lite större sa bebisen hade lite mer plats.

Ja det blir verkligen trångt när dom är normalstorlek men ändå klämmer in sig så folk tycker att man är liten och ser smidig ut :crazy:

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
2 928
Senast: MML
·
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 709
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 214
Senast: Fiorano
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
818
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka