Sv: magbilder

Har ju dom här coola bilderna oxå!
30108630.jpg

phpvjwroe.jpg

Ingen tvekan om vilket håll de ligger ;)

Jag vill bara skriva att om ni är väldigt pyssliga o så ångrar jag att jag inte gjorde en gipsavgjutning av magen... Jag hade velat ha det faktiskt... Lite sent påtänkt ;)

Jag vill inte skratta åt dig för det är taskigt ;) Men jag är ungefär så långt ifrån pysslig man kan komma :rofl:
Som ett exempel, såhär kommenterade min mamma sambons blogginlägg om vad vi ska köpa inför bebisens ankomst:
"Låt inte Jannicke sy något. Det kan sluta med en katastrof." (Och då handlade det främst om att sy små lakan av större lakan. Inte ens det är jag betrodd att göra.)
Sambon kommenterade tillbaka såhär:
"Nej, låta Jannicke sy något är inget alternativ. Det passar inte hennes humör med pilliga saker, hehe."

Varje jul och födelsedag så brukar mina elaka föräldrar mobba mig för mina paketinslagningar. De är inte så vackra :p

En gipsavgjutning skulle antagligen sluta med att vi får renovera hela köket eller badrummet. (Beroende på var gipsavgjutningen skulle göras.) Tipset är dock snällt så jag tackar ändå :bow:

Kl.

Första bilden på min lilla mysmage i femtonde veckan :)

31833245.jpg

Kul att vara med i den här tråden igen :banana:

Jag kan inte heller se dom, vill ju se på lillskrutten !!!
Vart lägger du upp bildern?

Men vad märkligt...som jag skrev innan så lägger jag upp dom på Pixbox, det har alltid fungerat utmärkt! Men nu syns dom inte ens där, på själva Pixbox's hemsida..?

Nu har jag lagt dom på google, får se om det fungerar nu då..

Magen i femtonde veckan, igen alltså :)

IMG_4757.JPG

Senast ändrad:

dsc_1397_116205659.jpg

29+2

Läskigt, på senaste veckan har den varit helt vild där inne. Nu är det jag som får anpassa mig efter hur jag ska ligga eller sitta, annars får jag en box i revbenen. Gör ju inte ont men är lite lätt obehagligt! Och det som är 10 veckor kvar :d

Så gjorde Tilde oxå. Sparkade hårt som bara f*n om hon tyckte jag låg fel! Men aldrig på revbenen tack och lov. Rasmus var en jäkel på å kicka revben från första stund han nådde dem tills han kom ut!

igår strulade pixens hemsida, jag kunde inte titta på varken mina eller mina kontakters bilder...

*kl*

Ska ta mig i kragen å be karln fota min kula idag å lägga upp =)

Jag vet, jag såg det också :eek: :rofl: Jag börjar undra om min mage ska fortsätta växa i det här tempot. Isf kommer jag behöva en skottkärra för att bli runtskjutsad i :p

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 260
Senast: Tantan
·
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 712
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 220
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
822
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka