Sv: magbilder

Riktigt övertygad. Mens 8 aug, smiley på ÄL-test 21 aug och + 4 sep. På UL höll barnmorskan också med om att det var 11+2. Så jo, jag är faktiskt helt säker :D (Även om vi ibland blir lite fundersamma...)

*kl*

31845917.jpg

Tagen idag i vecka 30+5 :love:

knapplån

v 38 (37+0) igår, hjälp vad tiden går hihi.

38.JPG

38fram.JPG

tycker jag ser fan så mycket tjockare ut framifrån haha, prismaformad mage eller nåt haha :)

Snart är det dags för dig!

Tänk vad tiden går fort... jag hinner inte riktigt med?! :D
Är i vecka 31 nu så jag har en stund kvar, men ändå så börjar jag känna småpanik... ska ju fixa massa saker som inte har med bebis & göra! :p

Tack så mycket :laugh:

Jag är jättestor! Taskigt eftersom mamma inte alls hade stor mage :p Jag hade beställt en sån modell :rofl: (Och mamma har/hade inte så mycket att gömma en mage i heller ...)

Skönt det :) Visste inte om du hade gjort något. Kom på att jag kanske skrämde dig dessutom- förlåt :)

Vi gjorde ett tidigt UL i vecka 11+2 :laugh: Sambon är lite nervöst lagd så han bokade in ett.
Det är förresten lugnt, det är inte alls ovanligt att jag får frågan hur många det är därinne :p Mig stör frågan inte alls. Är nog överlag rätt svårskrämd ;)

Hur går det, fortsätter den växa eller har den lugnat sig? ;)

Såhär ser jag ut nu, v24+6;

DSC00030.jpg

Har varit och mätt magen för första gången idag, "normalstor" var den!

Det kommer nytt foto ikväll, spännande! ;)
Mätte magen häromkvällen, vuxit 2,5 cm på en knapp vecka om jag minns rätt. Hade vid mätningen hela 0,5 cm kvar till metergränsen :eek:

Din mage ser ju trivsamt lagom ut :laugh:

Senast ändrad:

Min mage blev 102cm som max runt om midjan! Fast det va inte så putande som din utan mer jämntjock uppifrån och ner! Fast min kom upp i 100cm väldigt fort men sen höll den sig där +2cm till slutet! :) Så förhoppningsvis kanske du stannar av lite grann iaf!

Fast kanske är 2010 års modell av ameos mage! :) (hoppas du inte tar illa upp ameo)

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 332
Senast: Tantan
·
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 712
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 229
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
823
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka