Sv: magbilder

32-2_119274344.jpg

Magen nu i vecka 32+1

Visst fortsätter den att växa och det ska den göra tills det är dags för bebisen att komma ut ;) den kommer bara väx mer eller mindre fort under tiden.
Det är en jätte fin mage du har, påminner om min snabbväxande mage fast med en annan form :laugh:

kl.

Nu var det ju ett tag sen jag passade in i den här tråden men nu kör vi igen! Och jag blir så avis på alla stora fina magar, speciellt ni som inte har så långt kvar!! Så spännande!

Min lilla v13 mage.. Andra barnet..

IMAG0300.jpg

Det ska bli så spännande å höra hur många du har därinne ;)

Jo, jag och sambon har också noterat det. Syns tydligare på foto än IRL dock. (Personligen tycker jag att det är asfult :p )

min syntes inte alls IRL, men mycket väl på kort! och så var den sned med, såg fränt ut:D

jag skulle vilja se ett kort på magen från sidan från längre håll, då ser man ju mer "hur den syns" liksom:)

Det är jag som är fotografen hehe. Ska nog kunna ordna ett foto på lite längre avstånd senare idag :)

Ja inte är det snyggt, jag fick ju från bröstbenet och ner, så som du verkar få (?) men den blev aldrig jätte mörk men nog syntes den ;)

vad häftigt Comfort att du hade en men som inte syntes IRL, måste ju vara lite skumt :p

Vad är denna hormonrand för något? Jag har inte fått någon sådan alls?!
Och när brukar bristningarna komma upp, efteråt?! :)

Jag fick inte heller nån hormonrand, men det gick bra ändå :p Bristningarna kan komma precis när som helst - antingen under graviditeten eller efteråt. Så ropa inte hej än ;)

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 323
Senast: Tantan
·
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 712
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 229
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
823
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka