Sv: magbilder

Bristningarna kan komma se sista dagarna av graviditeten om man har otur. Jag fick en del på låren och brösten under första graviditeten precis i slutet.
Magen har klarat sig igenom snart 3 graviditeter utan bristningar. Förutom den lilla precis vid gamla navelpiercingen.
Efteråt låter ju konstigt om man får bristningar. Det kan ju vara så att de inte syns förrän efteråt, men nog borde de uppstå när huden är som mest uttänjd.

Det är hormonellabristningar som kommer efteråt som jag har förstått det. Lite som att jag fick det på brösten innan de ens hade växt något, ganska surt men nu har de blekt och inget jag tänker på :)

jag fick flest bristningar efter förlossningen än innan :( På bilderna från dagen efter FL har jag typ hälften mot vad jag har nu.

Här kommer en bild på avstånd så ni kan se bättre.

155860_472170943651_540403651_5803510_6059017_n.jpg

Tycker inte att magen såg så himmla stor ut i helhet! Inte så att jag skulle tro att det va 2st iaf!
Jag blev också stor fort, men sen stannade det av länge för att sen bara växa lite till!
Du har iaf en väldigt fin mage!!
Jag som vantrivdes såå med att vara gravid börjar faktiskt sakna min mage lite grann!! :eek: :p

Haha ska fråga dig om 20v igen :p
Minns inte när det va min mage slutade växta så mkt runt midjan, tror det va fram till stax innan v.30 sen hände det inte så mkt mer dom sista 11-12v!
Jag led aldrig av min mage vart lika chockad varje gång jag såg den på bild för jag trodde den skulle vara mkt mindre! Inte för att den va så stor(inte liten heller snarare väldigt lagom) men jag kände mig som jag hade samma mage som v.18 och riktigt så va det ju inte!

Blir lite nostalgisk så lägger in några bilder:

v.40+0
version-b3029d7230e1552780718d5c23b4215a

Från FL:
version-c7b4baa5a182dcc631a6c1cf7c3564b3

version-804863ec82924f4e8759b6d3eb09906d

Åhhh läste precis delar av min fl berättelse! Jag vill föda barn igen!! :love: :love:

ursäkta mitt lite virriga inlägg borde igt gå och sova ist för att terrorisera er med bilder!

Söt du var/är! :D Å fin mage!

Jag tycker inte heller min mage är speciellt ivägen (v35 snart), krockar med kylskåpsdörren ibland. Men annars inga prob! :D

Magen blir ju liksom den storlek den blir så det är ju mest att gilla läget ;)
Du såg iaf ut att passa fint med din mage :laugh:

Tack va snäll du är!! :love:

LadyCoverGirl: Jo den blir ju det och det är ju det som är så spännande!! :)

Har aldrig förstått hysterin om stor/liten mage.... vad spelar det för roll lixom! Är ju insidan som är viktigast! :angel:

Precis det är ju så det är! Men det leder ju oss till det här att alla faktiskt tycker sig ha rätten att säga exakt vad dom tycker och tänker om en medans man är gravid :p Passar det inte och dom tycker att den är pytteliten/jättestor så måste dom ju säga det till varje pris!!

kl

Här kommer en ny bild på min v.14 mage. Tiden går så fort jag plussade ju precis nyss tycker jag!

klippt.jpg

jag kan bara tala för mig själv, men för min del som hade liten mage var jag rädd för att bebis skulle vara liten, och att jag längtade tills den skulle bli så stor så det synes att jag var gravid, vilket den tillslut gjorde runt v 34.

Tack så mycket :laugh:
Jag tror att kläderna liksom trycker ihop magen och gör den rundare :p Jag trivs iaf bra med den och folk brukar tycka att den är fin :laugh:

Din mage ser så lagom ut :D Rund och fin höjd tycker jag :laugh:

*Kl*

Här är min mage, vecka 18+1. Tycker inte att den vuxit så mycket sen förra veckan iaf.
68139_474730348651_540403651_5842959_4713220_n.jpg

65397_474730398651_540403651_5842960_6893879_n.jpg

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 260
Senast: Tantan
·
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 712
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 220
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
822
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka