Sv: magbilder

Din mage kanske exploderar nu de sista tio veckorna ;) Skämt åsido, jag hoppas du får ha en nätt mage hela vägen. Måste vara mycket smidigare än att vagga fram som en mindre variant av Flygande tunnan :p

Den blev ju ganska stor rätt så tidigt, det har inte hänt jättemycket senaste 6-8 veckorna men fram tills dess var jag ganska rund för min vecka, sas. Tycker det är skönt att den lugnat ner sig :D

Ja det är bara 22 dagar kvar till bf & jag vet inte riktigt vad jag ska känna.
Eftersom att jag mår så bra & inte märker av magen knappt så skulle jag kunna vara gravid i några månader till :d

Mig syns det inte heller på om jag är gravid på bakifrån, har faktiskt inte sett så många som det har synts på?! Förut var jag superslimmad på sidorna, men den senaste veckan så märker jag hur jag får en fot eller liknande i midjan :) Mys!

Mina magar har inte heller setts bakifrån.
n522242737_275016_5968.jpg

(Rasmus)

Kl

Här kommer min v18 mage.. (upplagd med mobilen så vi får se hur det går..... ;-) )

utf-8BSU1BRzAzNzUuanBn.jpg

dsc_0376_126277870.jpg

dsc_0396_126277954.jpg

Vecka 39.... hjälp :) Nu är det inte långt kvar! Magen är kalasstor.. men bakifrån syns det inte sååå mycket =)

Nu är det inte långt kvar!! :laugh:

Jag hoppas min mage blir lika fin som din :)

Klart den blir =) Alla gravidmagar är fina :love:
Näää jag hoppas inte det... eller på något sätt hoppas jag det, haha jag är inte beredd än ;) Vill ha sovmorgon några veckor till :D

Just nu lever bebisen om som tusan i magen, kastar sig från sida till sida typ... hela magen flyttar på sig. Lite trångt kanske?! :rofl:

+ wtf!

Men hjälp... säg inte sådär.... :crazy:

Jag måste vara den ända i världen som inte känner att "Bebis kom ut nuuuuuu-jag orkar inge mer" osv....

Jag mår ju för "bra" för att änns känna av att en bebis är på väg & så har jag inte riktigt fattat att det är en bebis där inne... tänk om det är något annat? :o

Får nästan lite dåligt samvete jag.... :confused:

Men tack iaf =) hehe...

+ wtf!

Men hjälp... säg inte sådär.... :crazy:

Jag måste vara den ända i världen som inte känner att "Bebis kom ut nuuuuuu-jag orkar inge mer" osv....

Jag mår ju för "bra" för att änns känna av att en bebis är på väg & så har jag inte riktigt fattat att det är en bebis där inne... tänk om det är något annat? :o

Får nästan lite dåligt samvete jag.... :confused:

Men tack iaf =) hehe...

Nää du är inte den enda i världen! Jag kände precis som du! Inte alls konstigt!

Mvh Miks

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 255
Senast: Tantan
·
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 712
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 218
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
822
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka