Sv: magbilder

Från i måndags, 35+0
350-sida_130731349.jpg

Har den sjunkit? Jag tycker det ser annorlunda ut mot förra veckan men kan inte sätta fingret på vad det är...

Jag tycker nästan jag ser smalare ut :D Det är väl ingen omöjlighet iofs, bara bebisen flyttar lite på sig får man ju en helt ny figur!

Den ser ut att ha sjunkit en hel del, du är ju mycket smalare under bysten nu än innan. Go bebis! :banana:

Snart är du ju normalstor om den inte sätter in en ny växtspurt :D

*knapp*

36+0, sjunkit mer?? :confused:
Huvudet står iaf väldigt lågt och är knappt ruckbart.

360-sida_131676228.jpg

*knapp*

Från i måndags, 37+0. Syns nog inte så mycket, men det känns som att den är längre och längre ner för varje dag :D
370-sida_132905705.jpg

Hej på er! Länge sen jag skrev något på buke nu..
Vad roligt att känna igen många av er som är gravida nu :)

Jag har en på jäsning jag med nu.. Maja ska få ett syskon i sommar! <3
Är i v. 19 nu och här kommer bliderna som hittills tagits:
v.12 nupp
phpnkprvf.jpg

v.15 (14+6)
phpklwxbs.jpg

v.16 (15+6)
phppm9qma.jpg

v.17 (16+6)
phpabzibk.jpg

v.18 (17+6)
phpp2kmax.jpg

Grattis!

Vad roligt, jag har faktiskt tänkt lite på att det var länge sedan man hörde något från dig. Hur gammal är Maja nu?

Jag har också fått en liten Maja för 5 månader sedan =)

//Julia

Grattis!

Vad roligt, jag har faktiskt tänkt lite på att det var länge sedan man hörde något från dig. Hur gammal är Maja nu?

Jag har också fått en liten Maja för 5 månader sedan =)

//Julia

Tack! :love: Ja, jag har verkligen inte varit så aktiv på Buke sedan jag sålde Brisse.. Eller efter att Maja kom till världen, blir mest Facebook och Familjeliv när det internettas ;)

Fint namn på din tös :D Får gratulera!
Våran Maja blir 3 år i april så tiden har verkligen gått fort!:eek:

Vilken ljuvligt söt mage du har!! Ser hel-mysigt ut :)
Efter ha sett dina bilder så har jag nu lagt in en beställning på samma form och storlek på min mage framöver :)

Men åh :love: Vad roligt att höra, behövs lite extra en dag som denna då jag mest känner mig enormt stor och klumpig. Men nu är jag glad, tack :bow: :)

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 182
Senast: Tantan
·
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 709
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 217
Senast: Fiorano
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
820
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30