Sv: magbilder

*knapp*

Magbilder från igår, v 38+0
380-sida_134026420.jpg

380-fram_134026614.jpg

Får se om det blir fler magbilder på "jämn vecka", öppen 2,5 cm nu :banana:

Oj oj oj vad spännande :) fin mage har du också, den ser så lagom ut. Passar på att gissa att det är en pojke men jag har nästan alltid fel så det är säkert inte det :D

haha då är du redan öppen mer än jag var när jag kom in på BB efter 2 dygns värkar och hade 5 minuter mellan:D
Njut:p

Och lycka till!

Hehe :D Mina sammandragningar har varit regelbundna i flera veckor och kommit med 3-4 min mellan i perioder (mätt med CTG 2 ggr/v). Jag har haft molvärk i samband med sammandragningarna några dagar men inte tyckt att de känts så mycket att de skulle kunna gjort någon nytta, men tydligen så :D Bara en och annan som känts ordentligt. Hoppas det inte stannar av nu bara :)

Tack :laugh: Jag är väldigt nöjd med den, om man kan/får säga så?
Gissningarna duggar tätt nu, ungefär 50/50 :D Vi har fått en gissning av BM som gjorde första ultraljudet, men vi 'tror det när vi ser det' så att säga :p

Man både kan och får säga så, jag sa så :D
Man måste ju passa på och gissa innan bebisen kommer ut, annars är det ju försent ;)

LadyCovergirl: Veckorna verkar ha kommit i kapp magen nu ;) påminner väldigt mycket om min fina mage!

Här kommer magen igen, v.20 (19+6):
phpm5l3jh.jpg

Pyret rör sig mycket och det är så mysigt att känna sparkarna med handen på magen!:love:

Ny här i tråden!

I måndags var vi på första ultraljudet. En chockartad upplevelse...de är två bebisar därinne!

32166350.jpg

Kanske det är därför magen växt så det knakar...?:angel:

oj ja det var ingen liten bula :D Grattis, dubbel lycka :)

Hoppas vi får följa din mage i fortsättningen med, ska bli spännande att se!

Men visslan! När jag såg att du skrivit här så trodde jag att du hade en till på gång :laugh:;)

Tackar för alla gratulationer!

Chocken har lagt sig... Nu börjar stressen att införskaffa allt, risken finns ju att de kommer tidigare än beräknat.
Dessutom blir jag nojjig över hästarna, tänk om jag blir så otymplig så jag inte tar mig till stallet. Och sedan ska man få med sig två småkids dit... Hmm...
Trots att sambon har en egen häst så har jag lite svårt att förlita mig på honom vad gäller mina två egna. Han gör ju inte saker på mitt sätt :angel: Bökigt...

Men fler magbilder utlovas, om den ryms i bild... :grin:

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 182
Senast: Tantan
·
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 709
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 217
Senast: Fiorano
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
820
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30