Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Njaaa... mest spänd & hård nu för tiden, så inte så jättegosig
Jahaja de e ju bara & köra på en till mage du då ....
Jag tror av någon anledning att det bara blir en unge i mitt liv, inte för att jag haft något problem med grav eller så... men men kanske ändrar uppfattning sen.
Ja, man kan ändra sig. Efter andra förlossningen ville jag direkt ha en tredje. Jag bär en liten nu!! Vecka 22 och första bilden på oss. Magen har växt som tusan den sista veckan.
Jag vet inte riktigt, jag har svårt att jämföra utseenden. (Både live och på bild, oavsett vad det handlar om.) Appe säger att den vuxit men det är nog inte lika explosionsartat som för ett par månader sen Vilket jag tackar för!
Jag pluggar heltid, jobbar extra och har varje dag två hästar att ta hand om Det kan ha med saken att göra men jag tror inte att min tid gått så långsamt om jag varit hemma heller. Jag brukar kunna sysselsätta mig rätt bra
Trädgård & Växter Tur att det var en gold iaf, vad det nu är, iom att du får en ring of fire för 49 kr på Ikea... 🙈 Hoppas att jag inte får samma, just...
Hundavel & Ras I trådstarten så uppfattade jag det som TS sökte en hund till hela familjen och inte tänkte dumpa hunden helt till 10-åringen. Att vråla...
Foder & Strö Förutom många bra tips i tråden och rutimer du redan har så föredrar jag att ha fri tillgång på grovfoder så att hästarna kan äta när de...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.