Sv: magbilder

Grattis :bump:

Åh så gosig den ser ut :love: ....Jag vill oxå :cry:

Njaaa... mest spänd & hård nu för tiden, så inte så jättegosig ;)

Jahaja de e ju bara & köra på en till mage du då ....

Jag tror av någon anledning att det bara blir en unge i mitt liv, inte för att jag haft något problem med grav eller så... men men kanske ändrar uppfattning sen.

:)

Ja, man kan ändra sig. Efter andra förlossningen ville jag direkt ha en tredje. Jag bär en liten nu!! Vecka 22 och första bilden på oss. Magen har växt som tusan den sista veckan.
32025687.jpg

Jag vet inte riktigt, jag har svårt att jämföra utseenden. (Både live och på bild, oavsett vad det handlar om.) Appe säger att den vuxit men det är nog inte lika explosionsartat som för ett par månader sen ;) Vilket jag tackar för! :rofl:

kl

Alla har så finfina magar! :) Sjukt vad det kan skilja på storlekarna trots ungefär samma veckor.. Häftigt!

Iaf.. Här kommer min v.21 mage

IMAG0406.jpg

Nej, den är nog ganska låg, dels är jag lång och dels ligger hn redan med huvudet ovanligt långt nere för att ha så lång tid kvar :)

Det är lika bra! Jag fick i v 42+1 efter igångsättning... Trots att bebis var fixerad sen v 34 eller nåt. Tråkigt att vänta då :p

Mina barn har legat med huvudet nedåt tidigt, kring v.20 och ruckbara inte långt efter. Minns inte när de var fixerade men de var tidigt.

Haha, det kanske är något fel på tiden ;) Både jag och sambon tycker dock att tiden går fort så jag håller nog med dig om att mina veckor susar förbi.

Vad är hemligheten? Att vara sjukskriven 100% och ensam hemma mellan 8-16.30 varje dag fungerar uppenbarligen inte :p

Jag pluggar heltid, jobbar extra och har varje dag två hästar att ta hand om :D Det kan ha med saken att göra men jag tror inte att min tid gått så långsamt om jag varit hemma heller. Jag brukar kunna sysselsätta mig rätt bra :laugh:

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 255
Senast: Tantan
·
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 712
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 218
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
822
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka