Det kommer det alldeles säkert att göra. Men tråkigt ändå Tycker synd om honom och får vänta med att åka in tills mannen kommer hem.Hoppas det går bra med katten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kommer det alldeles säkert att göra. Men tråkigt ändå Tycker synd om honom och får vänta med att åka in tills mannen kommer hem.Hoppas det går bra med katten!
Det kommer det alldeles säkert att göra. Men tråkigt ändå Tycker synd om honom och får vänta med att åka in tills mannen kommer hem.
Timjan är ett bra val Har du Libsticka, så ner med denBehöver lunch. Hade gröna linser i kyklskåpet, hittade en övervintrad lök när jag grävde landet igår och det finns jordärtskockor.
Så jag har skurit ner lök, jordärtskocka och potatis i buljong. Linserna åker i när deet är klart. Finsn lite kikärtr i kylskåpet också.
Funderar på vad jag ska krydda med? Timjan?
Ett svullet ögonlock. Ögat rinner och geggar. Har testat att behandla honom med Noviform, men tycker det borde gett en bättre effekt om det bara rört sig om en ögoninflammation. Så det är nog något annat.Vad felar?
Ja! Det har jag ju!Timjan är ett bra val Har du Libsticka, så ner med den
Ett svullet ögonlock. Ögat rinner och geggar. Har testat att behandla honom med Noviform, men tycker det borde gett en bättre effekt om det bara rört sig om en ögoninflammation. Så det är nog något annat.
Jag ramlade nästan av stolen.Det är väl strålande att de bedömer att du skulle kunna vara värd 100'? Men att de inte kan betala det är väl en annan sak?
...om en arbetsgivare sa till mig att jag inte kan få 100 skulel jag bli lätt svimfärdig. Jag fick pruta från 29'.......
Vi tävlar i olika divisioner Du är bäst.
Skitdagen fortsätter.
Katten måste till veterinären.
Kan vi hoppa den här dagen?
Vaknade med ryggvärk, nackvärk och huvudvärk. Nu har jag dock lyckats minska ner det till bara huvudvärk.
Fick veta nu att yngsta har utvsamtal idag! Skolan har inte sagt ett ljud om det till mig, ingen info på veckobrev, mail eller något annat. Pappan kom på nu att han kanske skulle säga något. Stora sonen har kalas med sina kompisar idag så pappan får snällt gå själv på mötet. Vi har redan fått boka om kalaset en gång så finns inte en chans att jag gör det igen.
Mamma tjatar antingen om att låna pengar (som man aldrig får tillbaka) eller hjälp med allt möjligt för att de sätter sig i skiten ekonomiskt hela tiden. Mest irriterande är det att hon försöker trycka på ens samvete för att få det hon vill. Väldigt irriterande.