Lek& Tjatter Vi pysslar vidare ,Del LXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har (för mig) världens bästa häst. Stor, pigg, glad, kunnig, tja...det mesta. MEN. Han blir så jävla stark ibland när han blir glad..så idag for vi ut på åkern... så nu har jag knäckt ryggen. :(

Alltså årskurs åtta, herregud vad det snurrar runt för de som liven. :heart Skolan kommer långt ner på prioritetslistan, idag fick jag höja rösten flera gånger. Det har aldrig hänt tidigare. O_o Men så hade de en skituppgift de skulle göra också, så jag förstår att de protesterade. :o

Tröstätit ett Ballerinakex. Filat lite på hemtentan. Blir stallet strax, och sedan hem och vänta på mannen. Förhoppningsvis kan jag koncentrera mig på hemtentan tills han kommer, men är svårt iom katten.

Kunde inte riktigt släppa en jobbgrej som jag tycker stressat lite. Så satte mig i tel för att nå en myndighet som kan förklara hur jag ska göra iom att jag inte vill göra fel och hemsidan är rätt bristfällig. Köööööö, sen någon som inte visste, kööööö, någon som inte visste, kööööö, någon som inte visste och läste högt det som står på hemsidan.
Undrar hur de tycker vi ska förstå hur man ska göra när de själva inte ens har en aning.

Älskar mitt gulliga lilla kök! :love:

mini6.jpg

Dottern hade slutat skolan tidigt så vi lagade maten tillsammans idag. Hon gillar att laga mat till skillnad från mig. Skogschampinjoner, vitlök och grädde :d Jag SKITER i om jag luktar vitlök på jobbet. Jag har inga kundkontakter så då tycker jag inte det spelar så stor roll. Däremot sa jag tvärnej till att skjutsa dottern till pojkvännen 21.00. Så dags vill jag redan vara på väg att lägga mig. Även alazzi kan säja nej ibland.

Det regnar ute.
Min jacka ligger i bilen.
Bilen står en bra bit bort från kontoret.
Bara kallt konstatera att jag kommer bli blöt :cool:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 545
Senast: Kakis
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 511
Katthälsa Katterna i familjen brukar få kaninöron, kanintassar, och andra kaninkroppdelar att mumsa på och leka med. Nu har mamma fått erbjudande...
Svar
12
· Visningar
871
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 909
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Barn som inte sover
  • Baka matbröd - enklare än du tror!