R
Raderad medlem 68338
SĂ„ fint!
Tack!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SĂ„ fint!
Urtjusig tapet !Ălskar mitt gulliga lilla kök!
Tack! sÄg du att man kan dra ut ugnen till en köksö? Flyttar in 5 juni!
Urtjusig tapet !
En ROSA skottkĂ€rra ! Ăr den "rejĂ€l" nog att anvĂ€nda i ett stall? I sĂ„ fall tror jag att jag kanske mĂ„ste ha en sĂ„dan....@MJLee MĂ„ste frĂ„ga, vad jobbar du med? Du behöver inte svara sĂ„klart! Bara nyfiken
kl
Jag Äkte till BorlÀnge efter jobbet, in pÄ Jula och köpte en rosa skottkÀrra, en "trÀdgÄrdsvagn" och en slipmaskin som jag ska ha nÀr jag fixar till trappan. Sen trÀffade en kollega jag jobbat med tidigare och vi kÀkade pÄ Ikea Sen hamnade jag pÄ H&M och köpte svarta bestick, jÀttesnygga!
Nu Àr jag hemma och vÀntar pÄ att en köpare till min badrumshylla ska komma igen, swish funkade inte, ingen plÄnbok med sig och mannen dÀr hemma svarade inte i telefon sÄ han kunde swisha
Den jag köpte rymmer bara 60 Liter, och den var billig, 249 kr sĂ„ jag tror den Ă€r för klen.. Om du googlar rosa skottkĂ€rra sĂ„ fĂ„r du upp flera alternativ som Ă€r betydligt dyrare och som förmodligen Ă€r hĂ„llbarare och passar bĂ€ttre till stallEn ROSA skottkĂ€rra ! Ăr den "rejĂ€l" nog att anvĂ€nda i ett stall? I sĂ„ fall tror jag att jag kanske mĂ„ste ha en sĂ„dan....
Om du inte lassar pĂ„ för kung o fosterland sĂ„ hĂ„ller den.En ROSA skottkĂ€rra ! Ăr den "rejĂ€l" nog att anvĂ€nda i ett stall? I sĂ„ fall tror jag att jag kanske mĂ„ste ha en sĂ„dan....