Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du hittade vilse tillslut alltså?Är hemma... men vilken j-la resa. Kattfan ville inte in i buren igen så hon hade gömt sig så jag kom iväg jättesent. Då hade det börjat spöregna och jag tycker inte om det med vinterdäck. Sedan var varenda idiot till lastbilschaufför ute på E4:an, det var gräsligt. Flera gånger var det puckon som tyckte det var bra att ta om en annan lastbil i ett motlut (båda med släp). Gissa vad? Vi andra trafikanter tyckte INTE det var en bra idé!
Det var mycket mottrafikanter i övrigt ute på vägarna idag också...
Du hittade vilse tillslut alltså?
Ingen fara, jag hämtade barnet och åkte till Turbo. Har förresten inte fått någon mer info öht än...Japp, tyvärr kunde jag inte ringa upp igen för strömmingen tog slut i headsetet... som vanligt Det blev dock vägen jag inte hade tänkt ta, jag hade naturligtvis missat var jag skulle svänga.
Ingen fara, jag hämtade barnet och åkte till Turbo. Har förresten inte fått någon mer info öht än...
Pustar ut efter sonens Harry Potterkalas, snart få barnen i säng och få lite egentid med sambon. Blev ett lyckat kalas med nöjda barn
Sambon fick hålla ställningarna en stund, gick iväg på utvsamtalet ändå och det var nog tur det. Sonens toffel till pappa sade som vanligt inte ett ljud, så jag fick ta hela diskussionen med läraren om varför det är så mycket bråk på rasterna där sonen får stryk stup i ett. Läraren gjorde allt för att slippa förklara sig och försökte bara släta över och byta ämne.
Pappan satt knäpptyst hela tiden, men skrev på messenger efteråt att han höll med mig. Men han kunde inte säga något när vi var där.
KaffeSova eller dricka kaffe?
Svårt beslut
Jag instämmer @Sonic76, vilken överraskning va?Kaffe
Är hemma... men vilken j-la resa. Kattfan ville inte in i buren igen så hon hade gömt sig så jag kom iväg jättesent. Då hade det börjat spöregna och jag tycker inte om det med vinterdäck. Sedan var varenda idiot till lastbilschaufför ute på E4:an, det var gräsligt. Flera gånger var det puckon som tyckte det var bra att ta om en annan lastbil i ett motlut (båda med släp). Gissa vad? Vi andra trafikanter tyckte INTE det var en bra idé!
Det var mycket mottrafikanter i övrigt ute på vägarna idag också...
Kollade almanackan... det är inte konstigt att jag är så j-la grinig, jag ska ha mens om en vecka
Bara du e pigg på lunchen i morgon så e jag nöjd.Idag har jag:
-Varit i Reykjavik, London, Berlin, Moskva och Stockholm (ja, jag spelar Backpacker).
-Tagit med en påse med mat till mamma så hon kunde laga mat (för hon gör just den rätten godare).
-Storstädat marsvinsburarna.
-Storstädat kattlådorna.
-Funderat på om jag ska börja med min monsterhög med tvätt men uppenbarligen blev det "inte idag".
-Släng massa sopor (rensat o haft mig).
-Tagit upp säcken med spån till mitt vindsförråd.
Nu? Nu är jag helt slut så det känns som om jag kan ligga avslagen resten av veckan ut..