Lek& Tjatter Vi pysslar vidare ,Del LXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Natt och tankarna snurrar. Svårt sova, var himla trött tills matningen av liten kl 01, nu är det svårt somna om. Sov visserligen 5 välbehövliga timmar på eftermiddagen/kvällen, men har nog fortfarande lite att ta igen sen den senaste veckan.

Natt och tankarna snurrar. Svårt sova, var himla trött tills matningen av liten kl 01, nu är det svårt somna om. Sov visserligen 5 välbehövliga timmar på eftermiddagen/kvällen, men har nog fortfarande lite att ta igen sen den senaste veckan.

Nämen... jag har helt missat att mini-hemlig kommit :o Stort grattis! :love:

Och ja, jag gick in på Barn och läste om det hela så det är lite dimmigt här nu... :heart

Längtar till helgen när jag kan sova ut. Är så himla trött! Har lite ont i halsen men hoppas det ska gå över om jag ignorerar det tillräckligt.
I dag är första riktiga sessionen med fysioterapeuten. Ska bli spännande.
Men först mer kaffe, massor av kaffe....

Det låter som en förtjusande resa - not. Eh ja, ditt tålamod mot andra mindre skickliga bilförare är välkänt :angel: Men härligt att vara hemma. Missia är säkert själaglad och har kollat att hela reviret är intakt utan att någon vågat inkräkta. Ät nu något gott och hoppas huset inte är utkylt utan varmt och gosigt. Annars finns det säkert en liten hårboll som gärna agerar varmvattensflaska inatt. :up:

Missia är fortfarande skitsur och matte är extremt billig :D Hon hade ju gjort på sig så det blev bad... dvs jag har haft en blöt katt på mig (och mitt duntäcke!) hela natten... :cautious:

om hunden inte vill gå upp på morgonen tycker jag faktiskt att jag måste ligga kvar... Effie lyfte på ena ögonlocket nu på morgonen när väckarklockan ringde och sen slöt dom hårt igen.
Jag fick gå upp och hämta henne och bära henne ned till hallen så vi kom iväg.

Tillbringat senaste 1 ½h till lek och bus och har nu slocknat igen i hundsängen.

Jag vill också ha det så...

Tycker denna dag i alla fall börjat bra men kommer sluta i katastrof 15:20 då jag ska dra en tand hos tandläkaren.... en frisk tand....
Bara en av alla operationer jag kommer göra för att fixa iordning tänderna. Efter denna är dragen ska det till en operation och ta bort en av mina plattor i ansiktet så de kan börja skruva. 68 000,- ska jag betala under ett år. Vill inte men vill inte ha en massa saknade tänder i munnen heller. Tack diabetes...

Mina orkidéer är döda... :cry: Jag hade dem för kallt en sväng i vintras och de har inte hämtat sig. Inte har jag råd att ersätta dem alla heller :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 545
Senast: Kakis
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 530
Katthälsa Katterna i familjen brukar få kaninöron, kanintassar, och andra kaninkroppdelar att mumsa på och leka med. Nu har mamma fått erbjudande...
Svar
12
· Visningar
871
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 912
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V