Ja ,roar er ni bara,en annan stackare ska till tandläkaren 2 dagar i rad.Bara du e pigg på lunchen i morgon så e jag nöjd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja ,roar er ni bara,en annan stackare ska till tandläkaren 2 dagar i rad.Bara du e pigg på lunchen i morgon så e jag nöjd.
Natt och tankarna snurrar. Svårt sova, var himla trött tills matningen av liten kl 01, nu är det svårt somna om. Sov visserligen 5 välbehövliga timmar på eftermiddagen/kvällen, men har nog fortfarande lite att ta igen sen den senaste veckan.
Det låter som en förtjusande resa - not. Eh ja, ditt tålamod mot andra mindre skickliga bilförare är välkänt Men härligt att vara hemma. Missia är säkert själaglad och har kollat att hela reviret är intakt utan att någon vågat inkräkta. Ät nu något gott och hoppas huset inte är utkylt utan varmt och gosigt. Annars finns det säkert en liten hårboll som gärna agerar varmvattensflaska inatt.
Grattis!Natt och tankarna snurrar. Svårt sova, var himla trött tills matningen av liten kl 01, nu är det svårt somna om. Sov visserligen 5 välbehövliga timmar på eftermiddagen/kvällen, men har nog fortfarande lite att ta igen sen den senaste veckan.
På väg till jobbet, det blir en kort dag. Har en rekuterare som jag ska möta vid luch. Får se vad de kommer med.
På väg till jobbet, det blir en kort dag. Har en rekuterare som jag ska möta vid luch. Får se vad de kommer med.
@Linta @Trott @Halfrek @athena_arabians : Tack
Det blev lite hastigt och (o)lustigt, men nu är han här och mår bättre för varje dag. Och är helt bedårande söt (jag är helt opartisk ).
Stort grattis! Superfint namn också!@Linta @Trott @Halfrek @athena_arabians : Tack
Det blev lite hastigt och (o)lustigt, men nu är han här och mår bättre för varje dag. Och är helt bedårande söt (jag är helt opartisk ).