Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är väldigt hjärntrött. Det är kaos på jobbet. Såpass att jag faktiskt inte ens vet om jag fortfarande har något jobb.
Kram! heartÄr väldigt hjärntrött. Det är kaos på jobbet. Såpass att jag faktiskt inte ens vet om jag fortfarande har något jobb.
Det är det LÄTT värt ! Och den finns i.....TURKOS....också !!Den är exakt lika stor (eller snarare lika liten) som deras hard head silvriga.
Kostar 100kr mer bara för färgen.
Kollade almanackan... det är inte konstigt att jag är så j-la grinig, jag ska ha mens om en vecka [/QUHmmLäste för fort och tyckte det stod .Inte konstig att jag är hungrig .Tur jag inte han posta svaret jag skrev
Stackars kvinna .Lider med digJa ,roar er ni bara,en annan stackare ska till tandläkaren 2 dagar i rad.
En kompis till mig lyckades pricka rätt i lördags .Som tur hade han boost åxo som jag tror det kallas så det blev en hel massa pengarJag har fixat travet till på lördag och den blev en skräckrad typ (galen kupong rakt av). Skulle den få för sig att gå in så vet jag inte om jag svimmar för som det ser ut nu är det rejäla skrällar jag lyckats rota fram. Jag är dock ganska säker på att det inte kommer bli full träff, men chansar man inte litegrann kan man ju inte ha möjligheten heller på lite större utdelning
Är väldigt hjärntrött. Det är kaos på jobbet. Såpass att jag faktiskt inte ens vet om jag fortfarande har något jobb.
M har varit här och kollat på en vägg där putsen gett upp fullständigt. Han ska hjälpa mig att panela upp den så att det blir någon ordning, tror inte den klarar en vinter till.
Nu ska jag och grannen ta in hästarna för extramaten och prata lite skit. Funderar på om hästarna behöver täcken på sig eftersom det envisas med att regna och blåsa ordentligt. Är ju inte jättevarmt ute nu..
HmmLäste för fort och tyckte det stod .Inte konstig att jag är hungrig .Tur jag inte han posta svaret jag skrev