Ni fortsätter er relation?
Både ja och nej. Han är fullt medveten om att jag så fort jag pallar kommer att släppa honom. Behandlar det lite som ett beroende som jag måste avsluta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni fortsätter er relation?
Är det presentkortet som löste sig?Sitter i stolen och ska snart bli tatuerad
Jag är fast anställd med timlön, men företaget har ingen verksamhet sedan i lördags. Vi har alltså inget att göra.Nej vad jobbigt! Men jobbet kan man väl inte bara förlora sådär på dagen? Vad har du för anställningsform?
Är det presentkortet som löste sig?
Jag är fast anställd med timlön, men företaget har ingen verksamhet sedan i lördags. Vi har alltså inget att göra.
Dottern fick en låtsastatuering som lär sitta en vecka eller så. Hon är mycket nöjd och sa att hon inte skulle duscha på en månad
Men skit!Jag är fast anställd med timlön, men företaget har ingen verksamhet sedan i lördags. Vi har alltså inget att göra.
Kostar ett par hundralappar att göra på verkstad. Klart värt det.,Jag var på rätt ok humör ett tag idag (på jobbet dåligt humör, i huset bra humör) sen bytte jag däck på bilen och då blev jag på jävligt dåligt humör tänker fan i helvetet aldrig mer byta däck. Det krånglade som fan, så det tog mig typ 1.5 timme, domkraften "vek sig" så hjulet som var avskruvat men inte borttaget för det satt fast fastnade sådär fint på sniskan under bromsskivan, jag har brutit en nagel, jag är skitigt om händerna som inte går bort, jag har fullt med skrapsår från gruset på knogarna, jag har så ont i ryggen att jag kan knappt stå rakt och jag är kall för det började såklart regna när jag bytt första däcket jag som tänkte vid 4 när jag åkte från huset "gud vad skönt att komma hem i god tid idag"
Jag har tråkigt. Tänkte gå ut och gå en runda men det spöregnar så jag känner inte för det.. Sitter i soffan och dricker te.
Ja, jag brukar låta någon annan göra det, men tänkte att jag "skulle lyssna på någon annan" som säger att det gör man ju så snabbt själv (jag har bytt däck förut, slutade med det efter att jag tappade ett däck... )så det behöver jag väl för fan inte lämna bort. Typ Och jo, det är fan värt att betala 250 spänn för att slippa skiten.Kostar ett par hundralappar att göra på verkstad. Klart värt det.,
Tänk vad mycket annat du kunnat göra på den där tiden
Var är katten?
Ja, jag brukar låta någon annan göra det, men tänkte att jag "skulle lyssna på någon annan" som säger att det gör man ju så snabbt själv (jag har bytt däck förut, slutade med det efter att jag tappade ett däck... )så det behöver jag väl för fan inte lämna bort. Typ Och jo, det är fan värt att betala 250 spänn för att slippa skiten.