Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skicka bild??
Haha jag tänkte shit vilken mens hon måste ha. Och så chill med att det svämmar över
Vad dåligt!Beställt linas matkasse, vegetarisk. Fick med recept med lax och nötfärs
Det kallar jag dålig planeringLängtar hysterisk efter ett glad vin och har inget hemma
Vad dåligt!
Det är då man blir som mest sugen. När det inget finns hemmaDet kallar jag dålig planering
Haha, det hade varit något
Lycka till på op imorgon!
Jag misstänker att så många siffror är nog inte ens uppfunnaSurt! Själv svär jag över vårt adsl som inte funkar, för vilken gång i ordningen vet jag inte längre
Bara låta bli och sen lägga det på attans vad jag är bra, kalasbrakontot t.o.m. hejja hejja4,90kr/hekto med fri hemleverans.
Jag ska INTE KÖPA!!
Snygg
Är på mitt hotellrum i Landskrona och känner mig lite småtjurig. Köpte sushi som var typ sämsta jag ätit (och sjukt små bitar wtf) och wi-fi-lösen funkar inteeeeeee. Har satt på mig mjukisar och duschat så pallar inte gå ner till receptionen heller. Försöker dela internet från min iPhone till ipaden men det går sådär :/