Lek& Tjatter Vi pysslar vidare ,Del LXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
En ganska risig bild men ändå en bild :)

IMG_20180424_192329.webp

Tjänstledigheten blev beviljad.

Sen överraskade vårdcentralen med att ge mig ett telefonmöte med läkaren i nästa vecka. Jag visste inte att någon uppföljning var planerad, men det var ju bra att det var det. Själv hade jag bara tänkt strunta i VC och traggla vidare utan dem.

Måste sova.
Nu har biljetterna inför resan till Karlstad kommit iaf.
Så spänd på detta, fasar inför att sitta i två dagar bara.

Är på mitt hotellrum i Landskrona och känner mig lite småtjurig. Köpte sushi som var typ sämsta jag ätit (och sjukt små bitar wtf) och wi-fi-lösen funkar inteeeeeee. Har satt på mig mjukisar och duschat så pallar inte gå ner till receptionen heller. Försöker dela internet från min iPhone till ipaden men det går sådär :/

Krånglande internet är såå irriterande!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 546
Senast: Kakis
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 543
Katthälsa Katterna i familjen brukar få kaninöron, kanintassar, och andra kaninkroppdelar att mumsa på och leka med. Nu har mamma fått erbjudande...
Svar
12
· Visningar
871
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 912
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar