Lek& Tjatter Vi pysslar vidare ,Del LXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kollar lite mer detaljerat på kuvertet jag fick hemskickat i slutet av förra veckan. De har gjort om lite i rutinerna kring min behandling, så nu ska det tas blodprover vid två tillfällen innan istället för ett. Dubbelt så roligt med andra ord! Fast.. samtidigt är det ju rätt gött att slippa tappas på för många rör per gång. Så utöver röntgen i lördags och sjukhus igår så blir det alltså upp i ottan och bege sig till VC imorgon igen. Sen väntar uppföljning och behandling i början av maj. Hatar den här perioden då allt bara är vård. Jaja, jag är ju inte spruträdd iaf!

Hade jag inte behövt vakna så tidigt jämt hade jag varit en riktig nattuggla. Det är härligt på ett sätt att vara uppe när allt är tyst och stilla. Rida i månskenet. Ugnsbakad potatis och äta den ute i sommarnatten. Höra syrsorna spela och svaga sydliga vindar. Alla dofter från blommorna.

Längtat nog till sommaren. Snart är den här :bow:

Varför är jag sugen på bakad potatis :crazy: har bara vanliga potatis hemma. Bastu gör verkligen att man blir hungrig bara sådär tydligen.

Skulle gärna sova men nu jobbar jag lite grann. Vet inte om jag vågar krypa ner i soffan igen för jag har inte riktigt koll på hur lång tid det tar för tåget att komma hit, tidtabellen stämmer inte när det gäller sandtåget.

Då har tåget rullat igenom Landeryd och jag kryper ner i soffan igen. Ska börja jobba igen klockan sex.
Bra skumt pass det här får jag säga..

Vaken och på jobbet
Kaffet är klart så nu blir det en slurk innan första barnet anländer
Huvudvärk de luxe och övertid idag
Fast självförvållat :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 546
Senast: Kakis
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 543
Katthälsa Katterna i familjen brukar få kaninöron, kanintassar, och andra kaninkroppdelar att mumsa på och leka med. Nu har mamma fått erbjudande...
Svar
12
· Visningar
871
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 912
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA